هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 716

صدای افق شماره 716



پیامک

فعالین محترم (...) شام جمعه شبتان، فقط برای نور چشمی ها بود و بس اگر خیرات هست برای همه باشد نه..
 913-561
 این که می گویند بحران در شرکت سنگ آهن است، یک کم منطقی برخورد شود! الان به یکباره بحران خیز شده، همانطور که دلسوزان گفته اند جلو ریخت و پاش ها را باید گرفت.
علی عسکری
 قابل توجه فرمانداری و نیروی انتظامی بافق: خواهشمندم ترتیبی دهید و هیئت های عزاداری اسب، شتر و ماشین جلو دسته های سینه زنی و زنجیر زنی نیاورند. 
913-946
 از یزد به سمت بافق که می آییم، فهرج، یک تابلویی نوشته، از تاخیر پیش آمده متاسفیم، 
لا اقل، از مردم بخاطر تمام نکردن جاده یزد- بافق عذرخواهی شود. 
مهدی حسینی
 سلام، خواهشمند است به مسئولین شهرداری در رابطه با اسفالت كوچه های امام خمینی 1و2یادآوری كنید. 
باتشكر اهالی محل
910-415
 خبرنگاران یک مقدار در خصوص محرومیت های بافق گزارش تهیه کنند، همش که به به و چه چه نیست
معصومه دهقان
 آیا این درست است كه بعد از گذشت یك ماه دبیر ادبیات به كربلا برود؟! الآن چهار جلسه است كه بچه های مباركه دبیر ادبیات ندارند چه كسی پاسخگو است؟؟؟؟
913-561
 آقایان توجه داشته باشند خیلی از مسئولین شهرستان بافق غیر بومی هستند. غیر بومی بودن به کنار، اشکال ندارد، ولی غیر بومی غیر ساکن هستند. کسی هم که توی بافق ساکن نباشد درد مردم را نمی فهمد
 فلاح
 مسئولین..عاجزانه خواهشمندیم فكری برای تلفن ثابت زمینهای فرهنگیان بكنند. چندین سال است از نعمت آن بی بهره ایم. 
(باعنوان) جمعی از اهالی... 
913-844
 سلام، لطفاً راهنمای ام كنید. من یه فرد غیر بومی هستم و می خواهم به كلاس والیبال بروم؛ آیا كلاس والیبال در شهر بافق  است؟!
 936-975
افق کویر: شما خواننده محترم می توانید با مراجعه به اداره تربیت بدنی بافق و یا با شماره تلفن 03532429933تماس حاصل نمایید. 
 راهپیمایی روز سیزدهم آبان نشان انزجار ما ملت همیشه بیدار از آمریکا جهانخوار هست. هیهات منا الذله 
  تفکری
 یكى از ورزشهایى كه پیامبر اسلام(ص) به آن تأكید نموده شنا است، مدتى است استخرهاى شنا تعطیل می باشد و شناگران سرگردان شده اند. از مسئولین تقاضا دارم همت نموده و جهت راه اندازى مجدد آن از هركوششى دریغ نفرمایند. سلام و صلوات خداوند بر عزیزان زحمتكش كه عمل شان بیش ازگفتارشان است. 
(با عنوان)یكى از بانوان 
 913-406
 یک سوال، چرا هیچکس در خصوص بودجه عمرانی بافق مطلبی نمی گوید. من شنیده ام بودجه عمرانی بافق خیلی کم شده و آقایان می گویند ما از سنگ آهن می گیریم. مگر بافق جزء ایران نیست که نباید بودجه ملی و عمومی داشته باشد.
کاظم رنجبر
 باسلام؛ چرا مسئولین شهر برنامه ای برای گردشگری و توریست ندارند؟! مثلاً اگر توریستی وارد شهرشود و به رستوران (...) برود واقعاً آبرویمان رفته است. سنتی بودن محیط رستوران با غذاهای آن مطابقت ندارد؛ باید غذا سنتی باشد. وضعیت لباس گارسون ها غیربهداشتی است خواهشمندم رسیدگی شود. 
(باعنوان) جمعی از دانشجویان بافق
913-896
 19 شهریور مدیرشركت نفت گفت: سمت راست بلوار انقلاب نیازی به تهیه نفت سفید ندارند و تا اوایل زمستان كار علمك گذاری به پایان می رسد. الآن چكاركنیم؟!!
 913-670
 باسلام خدمت مسئولین شهرداری، لطفأ در پیاده رو روبروی پمپ بنزین سروش كه موزاییك كاری هم شده لوازم ورزشی نصب كنید تا ساكنین كوچه های پشت آتشنشانی و خیابان مالك اشتر از آن استفاده ببرند 
913-183 
 
اس ام اس باران
 
رفتم كه نبینی پریشان شدنم را، غمناك ترین لحظه ی ویران شدنم را، در خویش فرو رفتم و در خویش شكستم، تا دوست نبیند غم تنها شدنم را .
M_N
 پیامبراكرم(ص) فرمودند: هركس مرقد مرا و یا مرقد یكی از فرزندانم را زیارت كند، من در روز قیامت به زیارت او می روم و او را  از هول و هراس روز قیامت می رهانم.
 خدا را در دور دستها جستجو نكن! خدا! در دستان توانایى است كه دست افتاده اى را مى گیرى! خدا! در دستان نوازشگریست كه بر سر یتیمى مى كشى! خدا! در لبخندیست كه بر لب دیگران مى نشانى و خدا را در دور دستها جستجو نكن، خدا در همین نزدیكى هاست
*انغوزه اى*
 امام صادق(ع) فرموده اند،كربلا را زیارت كنید و این كار را ادامه دهید، چراكه كربلا بهترین فرزندان پیامبر(ص) را درآغوش خویش گرفته است.
 واتس آپ، لاین و٠٠٠اعمالیست كه انسجام خانوادگى را سست مى كند از آن دست بكش، دستت را مشت كن و بر دهان این برنامه هاى شیطانى بكوب تا دست نوازشگرى باشد براى خانواده،  امروز اگر فرزندان محبت نبینند فردا از ناكجا آبادى سر درمى آورندكه حسرتش دیگر سودى ندارد. خدایا! وسوسه هاى شیطانى را از ما دور نما
*مرتضى مبارکه
 علامه جعفری فرمود: حركت كشتی نجات آدمیان، احتیاجی به دریا ندارد. این كشتی روی قطره اشكی مقدس،كه برای امام حسین علیه السلام ریخته می شود، می گذرد
(حامدطاهری)
 اجرأكم علی قسم الجد اجرأكم علی النار: هر كس از شما در خوردن قسم جدی تر است به جهنم نزدیكتر است.
(احمدرضاطاهری)
 
 
خوش یمن ها
صمیمانه، فصل شكفتنت را تبریك می گویم؛ خواهرگلم،حدیثه جان! تولدت مبارك.
 از طرف برادر عزیزت عبدالرضا
 لحظه تولدتو،شروع پرواز است برای پرستوها و خاطره ماندنی برای تمام آسمان ها، ملودی جان! تولد دوسالگیت مبارك.
 از طرف آقاجون، مامان جون، دایی جون
 وخاله جونت.
 زلالترین شبنم شادی را همیشه بر چشمانت و شیرین ترین تبسم خوشبختی را همیشه برلبانت آرزو داریم. ملودی جان! 16آبان تولد دو سالگیت مبارك. 
از طرف مامان و بابا
 
سپاس گزاری ها
 
از میان مبلغین مذهبی که در دهه اول محرم به بافق آمدند، روحانی حسینیه سفلی خیلی خوب روضه خوانی می کرد، اما روحانی حسینیه میانگاه هم خیلی خوب سیاسی حرف می زد، دست همه خادمین درد نکند، اجرتان با صاحب این روزها
احمد کارگران
 
یادبودها
 
چه خوب است یادی كنیم از شادروان "حاج نصرا صلاحی" و همسر مرحومشان كه سالیان دراز در روز عاشورا درب منزلشان را به روی عزاداران حسینی (ع) باز و فرزندانشان به یاد شهدای كربلا عزاداران را سیراب می نمایند.خداوند فرزندانشان را حفظ و برای شادی روح عزیزان از دست رفته صلوات.
 از طرف جمعی از عزداران
 در كودكی چه راحت آموختیم بابا نان داد؛ اما اكنون چه سخت بود دیدن جان دادنت برای نان... روحت شاد یادت گرامی. شادی روح مرحوم حاج ماشاا... تفكری فاتحه مع الصلوات
 ای سفركرده به معراج به یادت هستیم/ ای برادر عزیزم هادی ماهمگی چشم به راهت هستیم/ توسفركردی و آسوده شدی از دوران/ همه ماتم زده هرلحظه به یادت هستیم: برای شادی روحش صلوات 
(برادر داغ دیده ات حامد)
 
 منم دلتنگ رویت/ دلم آید به سویت/ چه كردی هادی جان! با دل من كه كرده آرزویت
 H..T..B
 نگاهم كن داداش كه چشمانت قشنگ است/ صدایم كن داداش كه دل در سینه تنگ است/ مرا با خود ببر آنسوی غربت كه اینجا شیشه هم از جنس سنگ است. 
داداش هادی( برادر داغدیده ات حسین)