هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 707)

صدای افق (شماره 707)



پیامک|
سلام، كوچه "آوینی 2" در شهرك مناجات هرگز در فهرست شهرداری نبوده. چون آشغالها را خودمان می بریم. كوچه هیچ وقت جاروب نمی شود. تمام كوچه ها درختهایش آبیاری می شود بغیر از این كوچه. لطفاً شهرداری جواب بدهد. 
 913-462
 قابل توجه شهرداری: نكنه مغازهایی كه وسط خیابان وحشی است جز آثار باستانی است كه خراب نمی كنید؛ اگر هست بدهید میراث فرهنگی مرمت كند با كاه گل. آبرو بافق رفته با این خیابان و آسفالتش. 
 913-152
 سلام، آقای کرواسی نماینده محترم مجلس در برنامه اقتصاد ایران تأكید كردند 15 درصد درآمد معادن باید در همان شهر جهت توسعه تحقق یابد لطفاً مسئولین از طریق نماینده پیگیری نمایند. 
913-731
 مسئولین شهرداری: می خواستم بدانم هركه می گوید فلان خیابان یا بلوار-آسفالت آن خراب است؛ چرا ربطش می دهید به فاضلاب شهری و غیرو...نمونه آن آخرخیابان شهدا روبروی مسجد-یا خیابانی كه به طرف بیمارستان می رود.
 913-412
 باسلام، مثل اینكه واحدخدمات شهری نظارتی برروی جایگاهای سطل آشغال ندارد(انقلاب12)محل سطل آشغال شده انبارضایعات لاستیكهای آپاراتی سركوچه"نمای بلوارهم زشت شده"جایی هم برا آشغالها نمی ماند.حتماً حتماً تذكر بدهید. 
913-193
 باسلام، بابت زمین های افتاده در محلهای مسكونی كه صاحبان آن نه می فروشند..! نه خودشان می سازند..! فقط شده آشغالدانی و انبارنخاله.(لطفاً اگر راهكاری دارد تشریح كنید تا حداقل از این وضع در آید وكوچه ها سر و سامان بگیرد. 
 913-193
 باسلام،خواهشمند است مامورین راهنمایی و رانندگی که در جاده سنگ آهن می ایستند به صرف نداشتن یک مدرک مبلغ بالایی جریمه نکنند ما که نمی توانیم هر روز مدارک ماشین را با خود همراه داشته باشیم، جریمه می کنند که قبض شان تمام شود.
 913-302
 سلام، چرا شهرداری انتهای خیابان مهدیه را رها كرده و موزاییك نمی كند. ماشاا... هر سال هم شهردار عوض می شود؛ واقعاً این بودجه خیابان مهدیه كجا رفته است؟!!!  
913-655
 تاكی باید مسئولین بافق تا این حدبی تفاوت باشند كه مسكن مهر هنوز آسفالت نشده تاكی باید بچه های ما گردو خاك بخورند مسکن مهر همه جا آباد شده اینجا روز به روز ویران می شود آقای فرماندار آمدند فرمودند كه برای آسانسور پیگیری می كنند اما ...
 910-046
 آقای (...) مگه شوهر من چه كار غیرقانونی می خواست انجام دهدكه شما اجازه ندادید؛ غیر از این بود كه لقمه نانی برای امرار معاش زندگیش باشد.كفاشی در یک گوشه شهر خیلی چهره شهر را زشت می كرد، یا بدبختی یه خانواده؟!!!   
913-312
 سلام، چند روز پیش به مركز درمانی (...) مراجعه كردم و چنان با بی توجهی و بی اعتنایی پزشك آنجا مواجه شدم كه شك كردم من بیمار هستم یا خودشان! مسئولین مربوطه بیدار باشید آخرتی هم هست.
افق کویر: به اطلاع روابط عمومی آن مرکز خواهد رسید بدون ذکر شماره شما.
 
 916-837
 سلام، قابل توجه مسئولین مباركه كه به عنوان بخش مركزی می باشد، چرا نبایستی خبرنگار انعكاسی از خبرها داشته باشد لطفاً جواب دهید. 
913-411
 موتور سوارهایی كه سمت خیابان عدالت و مسكن مهر با سرعت خیابان را زیرو رو می كنند خانواده ندارند كه جلوشان را بگیرند بعد یه اتفاقی برایشان می افتد به سر خودشان می زنند به فكر خودتان نیستید به فكر بچه های مردم باشید.
 910-046
 باسلام، لطفاً به گوش مسؤلین برسانید كه مدت دو ماه است كه راه ارتباطی بین روستای باغدر و فردوس به طرف بهاباد توسط اهالی روستای باغدر بسته شده است و تا كنون هیچ كدام از مسؤلین هیچ اقدامی برای باز كردن راه نكرده اند.
 910-464
 آهای (...) گشتی كه دنبال بچه ام كردی تا داخل گاراژ خانه مان تا موتورش را بگیری و گرفتی. امتیاز آوردی.  الهی (...
914-235
 با سلام ما اهالی محمد پشت آتشنشانی بلاتكلیف هستیم؛ چرا مسئولین جوابگو نیستند؟! چرا شهرداری نمی گذارد ما خانه بسازیم، این همه سازمان در بافق هست؛ یعنی یكی از آنها نمی تواند مشكل ما را حل كند؟! اگر كاری نمی خواهند بكنند ما.... 
913-802
 سلام، مدتی هست که كارخانه كاشی زمرد بافق اعتصاب شده و فعلاً بسته شده؛ هیچ كس هم نفهمیده و همه چی آرام هست ما هم اصلاً سختی نمی كشیم؛داریم زندگیمان را می كنیم؛ مسئولین شما هم راحت باشید؛ ما راحتیم؛ 
913-950 
 قابل توجه آموزشگاههای رانندگی چرا در تهران آموزش 33000 تومان است؛ اما در بافق 450000 تومان چه فرقی دارد؟! چرا این همه تفاوت؟!! لطفاً رسیدگی شود. 
910-046
 
سپاسگزاری ها
دهیار محترم جناب آقای عباس طالعی، از زحمات جنابعالی بابت نامگذاری خیابان های روستای حاجی آباد كه یادی از شهیدان هم شده است سپاسگزاری می كنیم.. باتشكر. 
خانواده شهید والا مقام محمد شیری 
 914-530
 باسلام، می خواستم از شهرداری بافق تشكر كنم كه در رابطه با نظافت و جمع آوری زباله شهر با شركتی قرارداد بستند که واقعاً مسئولیت خود را انجام می دهد مثل شركت آقای ناصر جعفری كه واقعاً سنگ تمام گذاشته اند و خدمت خوبی به مردم ارائه می دهد. آقای ناصر جعفری دستتان درد نكند و خسته نباشید می گویم به كلیه نیرو های شركت دست مریزاد اجرتان با خدا. 
913-481
 ممنون از كمك خانم فلاح در راهنمایی خیاطی واقعاً عالی بود فكر نمی كردم که خیاطی به این راحتی باشد.
 913-743
 تشكر و قدردانی از بهزیستی بابت جشن پرباری كه در شهر بازی آهن برگزار كردند.جشنی زیبا و كم هزینه نسبت به تمام جشن های پرهزینه گذشته
 913-686 
اس ام اس باران
پیامبراكرم(ص): زیاد وضو بگیرید تا خداوند عمر شما را زیاد كند و سعى كنید شب و روز با طهارت باشید؛ زیرا اگر با طهارت و پاكى بمیرید شهید محسوب مى شوید. پروردگارا: عاقبت كارمان را ختم بخیر بگردان (آمین یارب العالمین)
 *مرتضى-مباركه*
 بزرگ ترین اقیاوس جهان (آرام) است :پس آرام باش تا (بزرگ) باشی.
حامدطاهری
 حضرت علی (ع )می فرمایند:فرزندان خود را برای فردا تربیت كنید؛ زیرا شما برای امروز و آنها برای فردا هستد.
(احمدرضاطاهری)
 صائب تبریزی (ره) در غزلی می فرماید: چمن زنده دلی، دیده ی گریان باشد، شاهد مردگی دل، لب خندان باشد/ برسر خوان فلك، شكوه ز طالع، كفراست، شوربختی، دراین بزم، نمكدان باشد/ مرگ بیدار دلان، صحبت بیدردان است، شرر از كار سیه كار، گریزان باشد / همچو خورشید، به ذرات جهان، قسمت كن گر نصیب تو ز گردون، همه، یك نان باشد/ اهل دل، اوست كه در وسعت خلق افزاید، كعبه آنست كه در ناف بیابان باشد ./
(كلانتری)
 درد؛ یعنی دوتا محرم دو تا زمستون دو تا تابستون دو تا رمضون و سومین محرم هم دارد می آید؛ ولی هنوز كه هنوز هست به آرزویت نرسیدی. آره رفیق خیلی سخته دل به چیزی ببندی كه خیر باشه، ولی خدا بگه باید هنوز صبركنی تا به آرزویت برسی.
 بیاد داشته باشید شادترین افراد در جامعه لزوماً بهترین چیزها را ندارند! آنها آنچه را كه بر سر راهشان قرار مى گیرد، بهترین و بیشترین استفاده را ازش مى برند. شادبودن هنراست و هنرمند كسى است كه دیگران را شاد سازد. همواره دلت شاد و لبت خندان باد.[انشاا...] 
*انغوزه اى*
یادبودها
پدرعزیزم! فداكاری و گذشت در مقابل عظمتت به زانو درآمد زمانی كه برای تهیه نان رفتی، اما هرگز برنگشتی، روحت شاد، یادت گرامی... شادی روح حاج ماشاا... تفكری فاتحه مع الصلوات
 گفته بودم بی تو سخت می گذرد، حرفم را پس می گیرم بی تو انگار اصلاً نمی گذرد داداشی....بیاد سجاد صلوات
 امشب تولد منه اما تو نیستی/ شمع و ستاره روشنه اما تو نیستی/ دوستام همه كنارم هستند تنها تو نیستی/ بیا بهم تبریك نگو فقط سكوت كن؛ اما خودت به جای من شمع هارو فوت كن/ بیاد داداشم كه جاش خیلی خالیه صلوات
 پدرم دیده به سویت نگران است هنوز، غم نادیدن تو بار گران است هنوز، آنقدر مهر و وفا بر همگان كردی تو، نام نیكت همه جا ورد زبان است هنوز. به یاد پدر مهربانمان مهدی ترك دهجی و تمام پدران از دنیا رفته،فاتحه مع الصلوات.
 
خوش یمن ها
الفبا برای سخن گفتن نیست، برای نوشتن نام توست/ اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند تا راز زاد روز تو را بدانند/ پدرجان! باش و با بودنت باعث بودن من باش. 15 شهریور، تولدت مبارک. 
پسرت ابوالفضل
 
آرزو دارم
 
سلام رضا20ساله،آرزودارم بعد از2سال صبر و تحمل سختی های فراوان و توكل به خدا حالا دیگه به آرزویم برسم وگرنه دیگر نمی دانم چكاركنم در این دنیا برای رسیدن به آرزویم. شما برام دعاكنید.
 
تسلیت
همكارگرامی: جناب آقای مهندس ایزدیان! از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت و مغفرت واسعه و برای شما و خانواده محترم صبوری و شكیبایی مسئلت می نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید
(حامدطاهر)