هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 692

صدای افق شماره 692



 

پيامک

با سلام، خواهشمند است از طرح جاده بافق - نوق كه 30 كیلو متر آسفالت آن مانده گزارش تهیه فرمایید.

913-166

با سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری، خیابان اصلی شهر كه سال هاست نیمه تمام رها شده كم بود،كه میدان شهدا هم اضافه شد! شما كه بودجه ی كافی برای اتمام طرح ندارید، چرا خراب می كنید؟ بافق همانند شهری زلزله زده شده است واقعاً برای شهر آهن، همچین خیابان اصلی،خجالت آور است، لطفا به وضع شهر رسیدگی كنید

913-559

سلام، شركت مخابرات چرا اینترنت هفتگی شبانه كه قبلاً از ساعت 11شب تا 8 صبح بوده، ولی با همان مبلغ از ساعت 2نصف شب تا8 صبح تعیین شده و از سرعت كمتری برخوردار هست.

حسنی نژاد

913-348

باسلام خدمت دست اندركاران افق كویرخسته نباشید، حدود4ماه است كه عملیات لوله گذاری فاضلاب درخیابان امام رضا(ع)به پایان رسیده، ولی تاكنون نسبت به مرمت آسفالت خیابان اقدامی نشده كه این امر باعث ایجاد مشكل برای تردد وسایل نقلیه بخصوص موتورسیك شده است؛ چرا نسبت به مرمت آسفالت آن اقدام نمی شود؟!

هادی جلالی

913-834

سلام خدمت مسئولین شهر و(...) چرامسئولین فاضلاب شهری نسبت به مرمت آسفالت خیابان امام رضا(ع) بخصوص آخرخیابان اقدام نمی كنند؟!!

901-807

در شب مبعث حضرت رسول اكرم(ص)در ساعت 1بامداد با ایجاد صداهای مهیب و وحشتناك به بهانه شادی عروسی رعب و وحشتی در دل كودكان، سالخوردگان و خانواده ها ایجاد شد كه همچنان مردم دعاگوی این جهالت وصف ناپذیر هستند پیگیری مسئولین را خواستاریم.

913-550

لطف كنید بفرمائید تكلیف مردم چیست موقعی كه مأمور قرائت برق یا آب و چهار روز دیگر هم گاز، شماره های کنتور را علی الحساب رد می كند؟ بعدش هم مبلغ تصاعدی كه معلوم نیست برای چیست؟ فكرش را كه می كنی دود از قبوض متصاعد می شود!

910-579

باسلام، ساعت 1بامداد شنبه مورخ26/2/94چندین صدای وحشتناك در فضای خیابان مهدیه پیچید كه باعث پریدن از خواب و ترس و وحشت بنده و خانواده ام شد، حتم دارم كه باعث وحشت عده زیادی از همشهریان نیز شده است، پس از بررسی متوجه شدیم در جشن عروسی ترقه و منور می زدند. سال گذشته نیز در كوچه بیت العباس(ع) چنین واقعه ای در جشن عروسی رخ داد كه باعث ترس و وحشت عده زیادی از همشهریان گردید، از مسئولین نیروی انتظامی درخواست داریم با مسببین این حوادث برخورد قاطع داشته باشند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

910-741

قابل توجه بعضی ها: كاش بجای خرید ماشین جدید، سیستم جدید، شیشه دودی و سوسول كردن ماشین، فرهنگ رانندگی و فرهنگ استفاده اش را یاد می گرفتیم.

913-364

با سلام خدمت مسئولین پارك آهنشهر؛ ضمن تشكر و قدردانی بابت ساخت نمازخانه پارك، لطفاً در صورت امكان، فكری به حال سیستم سرمایشی و حشرات داخلش هم بردارید!!

صیاد صحنه ها

913-033

قابل توجه شهرداری بافق: درخصوص گودالهای كوچه و خیابان ایجاد شده پس از باران اقدامی كردید، ولی كاری مشاهد نشد مكانهایی كه گودال وجود دارد خیابان شهید تفكری، خیابان شهدا فرعی 12 كوچه شهید شریعتی، كوچه میدان خان، كوچه شهید موفق، كوچه آب میل، كوچه حجت، كوچه باغ بزرگ، كوچه حوزه علمیه را مرمت كنید،كوچه های دیگر را من خبرندارم، ولی بنا بود كارمند عمران بازدیدی انجام دهدكه شما گفتید چشم چطورشد؟!

913-481

فرماندار محترم شهرستان بافق، ضمن تشكرو بزرگواری جنابعالی در امورات شهرستان بافق كه تاكنون در رفع مشكلات به جد پیگر بوده اید با توجه به خارج از محدوده بودن بلوار كشاورز كه از سوی شهردار محترم شهرستان بیان شده و به علت تردد كشاورزان عزیز از این معبر خاكی و دست انداز برای وسایل نقلیه قسمتی از بلوار به طرف كمربندی نیاز به زیر سازی، بلوك گذاری و آسفالت دارد؛ خواهشمند است از سوی آن فرماندار محترم دستورات لازم جهت پیگری و اقدام لازم صادر گردد.

(با عنوان) كشاورزان و

اهالی بلواركشاورز

913-316

خداكند بد، بدتر نشه، صد رحمت به شركت فاضلاب، شركت گاز با این حفاری و چاله هایش دست همه را از پشت بسته !

خدایا (...)كردیم ما را ببخش ما مردم بافق دیگه مترو هم نمی خواهیم . اصلاً هیچی نمی خواهیم.

937-267

سلام، از كارشناس طراحی و دوخت به خاطر آموزش الگو ها كه نسبت به گذشته روانتر و قابل فهم است تشكر می كنم. اگه ممكنه آموزش لباسهای بچه گانه مخصوصاً بلوز و دامن سر همی را هم در هفته نامه آموزش بدهید.

913-177

با سلام، از سرپرستی آهنشهر تقاضا دارم در مورد تحویل منازل آهنشهر تجدید نظری بفرمایند؛ چرا كارگری كه چندین سال در شركت زحمت كشیده و از خودسرپناهی ندارد باید اجاره های سنگین در بافق بپردازد درحالی كه افرادی كه صاحب خانه در بافق و یزد می باشند باید در منازل آهنشهر سكونت داشته باشند؟! این(...) تا كی وكجا فردای قیامت چگونه جواب خواهید داد.

910-371

سلام، ضمن خسته نباشید به مسئولین شهرداری دركوچه شهید شكوهی یك منبع نفت وسط كوچه می باشد كه موجب ترافیك موقع تعطیلی مدارس شده در این كوچه سه مدرسه می باشد اگر این منبع صاحب ندارد شهرداری زحمت آن را بكشد.

913-946

سلام، قابل شهرداری بافق: گناه ماچیست كه كوچه های اصلی و فرعی شهرك امام حسین(ع) خاكی است و به خاطر خاكی بودن باید پول بیشتری به آژانس و تاكسی بدهیم؟! حال كه لوله گذاری فاضلاب وگازتمام شده آسفالت را شروع كنند.

(با عنوان) جمعی از ساكنین

913-494

قابل توجه استانداری یزد: می خواستم بگویم بودجه شهرستان بافق را خرج شهرهای دیگر یا یزد نكنید همیشه كه نباید سنگ آهن شهر بافق را بگرداند، پس استانداری چكار برای بافق باید انجام دهد؟ هر چه می خواهند كلنگ بزنند سنگ آهن، سنگ آهن، بسه دیگه این بودجه ها حق الناس هست و خیر بركتی برای شهرهای دیگر و خود یزد نخواهد داشت؛ مخصوصاً (....و...) كه از بافق می خورند.

913-152

قابل توجه مسئولین بافق، آیا تا به حال برای خرید میوه به میوه فروشی های سطح شهر رفته اید؟ قیمت میوه ها در بافق با استان قابل قیاس نیست! لطفاً رسیدگی کنید.

0913-656

شعبان شد و پیك عشق از راه آمد: عطر نفس بقیةا... آمد: باجلو ه *سجاد و ابوالفضل و حسین *یك ماه و سه خورشید در این ماه آمد باتشكر از شهردار محترم از ایشان تقاضا داریم كه نگذارند وسط كوچه ها و خیابانهاراحفر كنند برای نیمه شعبان؛ زیرا این حفره ها را دیگر كسی درست نمی كند. به خدا امام زمان(عج) هم راضی نیستند كه مال بیت المال از بین برود و مردم ناراضی باشند.

913-700

قابل توجه شهروندان و مسئولین محترم شهرستان بافق: سلام و خداقوت كه اینقدر طرفدار محیط زیست هستید؛ مثلا درخت های میدان شهدا را قطع و به جای آن بتون و سیمان و آجركاشتید. یكی یكی نوبت بقیه جاها می رسد و وقتی به خودمان می آییم كه اطرافمان پرشده ازسیمان و آجر. شما بافقی ها هم فقط(....) مگه محیط زیست آینده بچه های شما نیست؟ خداییش خسته نباشید هفته حق شماست . . . !

شهروندغیربومی بافق

913-075

من واقعاً متأسفم از اینكه دارم در شهری زندگی می كنم که خودش جوان تحصیل كرده دارد و بیكار هستند، ولی افراد غیر بومی را می گذارند سركار!!!! من واقعاً متأسفم از اینكه مسئولین به فكرنیستند.

كارگران

910-424

*به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگرلحظه آمدنت را بدانیم، نیمه شعبان مبارك. از نیروی انتظا می تقاضا داریم با آنها كه بدحجاب هستند بر خورد كنند درست است كه می گویند بدحجابی زنان از بی غیرتی مردان است این جمله عین حقیقت است؛ پس چون مردان آنها (...) نیروی انتظامی تذكر بدهند.

935-004

سلام، قابل توجه مسئولین دفتر تشكیلات و دیگر مسئولان معدن، چرا نگاهتان به نیروی شركتی اینگونه است، مثال قسمت آزمایشگاه كه با بخار اسید و اشعه های مضر سروكار دارد پایه حقوق پایین تر از بعضی شغلهایی دارد كه خطر كمی دارند، البته حقوق همان ها هم چون شركتی هستند كم است، این یك نمونه امنیت شغلی، از كار گروه محترم و مدیریت محترم خواهشمندیم پیگیری كنند.

913-114

 

سپاسگزاريي ها

سلام تشكر ویژه از شهردار محبوب و هنرمند شهرمان به خاطر رسیدگی به پیاده روها و فضای سبز شهرك توحید و كوی مناجات.

(باعنوان) از طرف اهالی قدر شناس شهرك توحید وكوی مناجات

913-592

باسلام و خداقوت، خداخیرتان دهد دست اندركاران هفته نامه افق كویر، دعای خیر پشت سرتان هست بخاطر چاپ و پیگیری مشكلات شهر و مردم،

(با عنوان) اهالی كوچه دبیرستان فاطمیه كوچه شهیدمحمدباقری

913-364

 

سلام، از راننده آقای "اصغر افضلی" به خاطر منظم بودن و سر وقت آمدن تشكر می كنیم.

 

 

(باعنوان) گروه 1 فرآوری

بچه های مباركه

913-785

سلام، از آقای زعیمی زاده و همكارانشان در اداره آب بافق كه در اسرع وقت، مشكل كنتور ما را رفع كردند، صمیمانه سپاسگزاریم.

كلانتری . 14معصوم

89103-14

با سلام، از سر كار خانم " طالبی" كه در طول سال تحصیلی زحمت زیادی برای دخترم كشیدند كمال تشكر و قدر دانی را دارم.

از طرف والدین نازنین زهرا

مدرسه 22بهمن

باسلام،آقاى احمدبرزگری، مراتب تقدیر و تشكر خود را درخصوص پیگیریهاى شما جهت زیرسازی كوچه های منتهی به بلوار امام جعفرصادق(ع) را ارج می نهم.

(باعنوان) جمعی ساكنین محله

913-719

از آقای كارگران بخاطر اخلاق خوب و مشتری مداری در نانوایی بربری تشکر می نمایم.

913-998

باسلام و خسته نباشید، می خواستم از برادر بزرگوار آقای "یاراحمدی" مكانیك با انصاف و خبره تقدیر و تشكركنم.

ابوالفضل طالبی موری آبادی

914-569

سلام، از كاركنان بانك "تجارت، شعبه وحشی بافقی" كمال تشكر و قدردانی را دارم به خاطر برخورد خوب با مشتریان. خداقوت خسته نباشید.

از طرف ارباب رجوع

933-205

باسلام، از زحمات كلیه عزیزانی كه در برگزاری مسابقات والیبال بانوان، نونهالان و نوجوانان شهرستان بافق كه در اردیبهشت ماه 94به میزبانی هیئت والیبال برگزارگردید تشكرنموده و از همكاری اداره كل ورزش و جوانان و هیئت والیبال استان یزد، اداره ورزش و جوانان بافق، اداره آموزش و پرورش، باشگاه فرهنگی ورزشی شركت سنگ آهن،مسئولین شهرستان، مسئولین برگزاری این مسابقات، سرپرستان، مربیان،داوران، ورزشكاران و خبرنگاران صمیمانه تقدیر و تشكر می نماییم.

روابط عمومی هئیت والیبال

 

 

شهرستان بافق

 

 

 

اس ام اس باران

 

 

اگردعای من امشب به آسمان برسد گمان كنم كه خداهم به دادمان برسد. رمق نمانده به جسمم، خدای من مددی ،مگر ز تو به تن مرده‌ام توان برسد. غمم زدوری یار است، یار گمشده‌ام ، چه می‌شود خبر از یار بی نشان برسد؟ گلاب و عطر بپاشید درمسیر ظهور، گمان كنم كه هر آن لحظه میهمان برسد.

 

 

 

امام علی (ع): شخض بخیل صندوق دار و خزانه دار ورثه خویش است.

(میزان الحكمه جلد 1 صفحه 375)

 

امام جواد(ع) می فرمایند: معاشرت و همنشینى با بى خردان و افراد لااُبالى سبب فساد و تباهى اخلاق خواهد شد؛ و معاشرت و رفاقت با خردمندان هوشیار، موجب رشد و كمال اخلاق مى باشد.

احمدرضاطاهری

 

بی حجاب هاهم روزی باحجاب می شوند در (قبر) اما دیگر دیراست...

 

 

چه انتظار عجیبی، تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی ! عجیب تر آن كه چه آسان نبودنت شده عادت چه بی خیال نشستیم. نه كوششی، نه تلاشی فقط نشسته و گفتیم : خدا كند كه بیایی

 

 

 

تبريک

 

 

به نام هستی بخش هستی و باسلام ... پیروزی مقتدرانه و غرورآفرین (سه _صفر( تیم والیبال نشسته ایران بر آلمان، برتمامی هموطنان، به ویژه همشهریان بافقی از جمله دست اندركاران و خوانندگان افق كویر مبارك باد.

 

كلانتری

ای پاسداران حریم عشق! مگر می توان بی نام و یاد شما در فرهنگ لغات این سرزمین به مفهوم آزادی و رهایی رسید؟! ولادت امام حسین(ع) ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) همچنین روز پاسدار مبارك باد.

(حامدطاهری)

سلام بر تو ای جانباز كه زیباترین فرصت پرواز را در بالهای شكسته ات می توان یافت. جناب آقای "احمدفتوحی" ولادت باسعادت حضرت ابولفضل وروز جانباز بر شما و خانواده گرامیتان مبارك باد.

(برادرخانم شماحمید)

پاسدار رشید اسلام، سرهنگ حسین دهقان شادكام! میلاد باسعادت حضرت امام حسین( ع) و روز پاسدار بر شما سبز پوش حریم امنیت مبارك.

 

 

(باعنوان) جوانان پایگاه یادگار امام( ره) شادكام

 

 

 

يادبودها

 

 

یك سالی هست كه نه در خواب می بینمت نه در بیداری، در رؤیاهایم دنبال تو می گردم، اما هیچ نشانی از تو نیست...اما افسوس چشمان بی رمقم به یك لحظه دیدنت روشن نمی شود... شادی روح حاجیه سكینه دهقانزاده صلوات

 

ازطرف نوه ات نازنین چه سخت است در دل گریستن و بر زبان هیچ نگفتن و تكیه گاهی همچون تو عزیز از دست دادن. تمام لحظات زندگیمان با یاد و خاطره تو سپری می شود.

شادی روح پدران آسمانی ، حاج اكبرمسلمان صلوات

ماشینها ازآدمها سبقت می گیرند،آپارتمانها از دوش هم بالا می روند، موبایل ها طلا می شوند، سگ ها جای بچه ها را درخانه ها گرفته اند! زندگی برمدار شتاب می گردد و حتی زنده ها بی كس وكارند، ولی درشهر ما آواز خدا پر است، خانواده ها سرریزمحبت، غنی و فقیر رفیق، آفتابش رنگ دگر دارد و خیابانها گرم سلام، نامرد و بی حیا نداریم، باصفائیم و علی وار ازخداسپاسگزاریم. (بیاد دایی مهدی بهترین خان جهان،كه به خاطر محبتهایش هزار تشییع كننده داشت.

(بیاد دایی مهدی روحش شاد)

تسليت

جناب آقای برزگر خداوند به شما صبر جمیل و به همسرتان اجر جزیل عطا فرماید. ان شاا... با فاطمه زهرا محشور شوند.

قاسمی

التماس دعا

خدایا ببخش مرا برای گناهانی كه لذتش رفته، اما مسئولیتش مانده.