هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق ([شماره 791 )

صدای افق ([شماره 791 )



پیامک
 
 
زیر پای چرخ کج رفتار، چون خوابد کسی؟! در ره این سیل بی زنهار، چون خوابد کسی؟! تشنه ی خون است تیغ آبدار کهکشان، زیر این شمشیر لنگردار، چون خوابد کسی؟! آسمان چون خانه ی زنبور آتش دیده است، در ته این سقف آتشبار، چون خوابد کسی؟! چشم بیداریست هر کوکب در این وحشت سرا، در میان اینقدر بیدار، چون خوابد کسی؟! تنگنای چرخ، صائب! نیست مأوای حضور، در دهان شیر و کام مار، چون خوابد کسی ؟!! ... کلانتری
910-314
 متأسفانه امسال هم، تعداد و صدای ترقه ها کم بود و به گوش امام زمان(عج) نرسید. بهوش آئید، بروید به فکر سال آینده باشید شاید مقبول بیافتد.
937-267
 بعد از مدتها عشق خواندن نماز جماعت به سرم زد و برای نماز مغرب و عشا دوشنبه هفته گذشته به مسجد آهنشهر مراجعه کردم، ولی هر چه صبر کردیم امام جماعت نیامد و همه نمازشان را فرادا خواندن بدجور این مساله تو ذوقم زد.
 913-813
 باسلام، از حراست محترم آهنشهر تقاضا دارم ازکسانی که باقلاده سگ در اطراف پارک قدم می زنند وباعث رعب و وحشت مردم می شوند جلوگیری به عمل آورند. 
913-451
 
انهایی که میرگویند نباید غیربومی در بافق کارکند به اطلاع اینها می رسانم خیلی از این غیربومی ها زن بافقی گرفتند و به قول معروف داماد بافقی ها شدند پس اینقدر غیربومی نکنید
کارگران
 از ترمیم اسفالت توسط شهرداری در کوچه چهارده معصوم فرعی یک تشکر می کنیم.
اکرمی
 نیروی انتظامی مواظب امنیت ادارات هم باشد دزد نابکار این بار به (...) زده است.
برزگری
 چرا در فیلم برداری توسط صدا و سیمای دفتر بافق وپخش آن در تلویزیون زمان پخش فیلم بصورت زنده ، جمعیت کم نشان داده شد!
0913-475
 از زحمات شورای قبلی تشکر می کنیم  بویژه برای اقای مهندس محمد حسن تشکری
0913-480
 
 
اس ام اس باران
 
پیامبراکرم (صلی ا... علیه و آله و سلم ) می فرمایند:  شیطان گرگ انسان است همانند گرگ گوسفندان که همیشه میش های دورافتاده و کناره گیر را می گیرد. پس از دسته بندیها (گروه گرایی و خط بازی (بپرهیزید و برشما باد به حضور در جماعت و مجالس عمومی و مسجد.
(حامدطاهری)
 امام صادق علیه‌السلام : ان الناس یستغنون اذا عدل بینهم و تنزل السماء رزقها و تخرج الارض برکتها باذن ا...‌ تعالی؛ اگر در میان مردم عدالت برقرار شود، همه بی‌نیاز می‌شوند و به اذن خداوند متعال آسمان روزی خود را فرو می‌فرستد و زمین برکت خویش را بیرون می‌ریزد.
(احمدرضاطاهری)
 انتخابات درست و سازنده ناجی کشور و نادیده گرفتن آن پگاه رستاخیزی هولناک است.
(حامدطاهری)
 
سپاس گزاری ها
 
به نام خداو باسلام! ازپلیس بافق ممنونم که اینجانب را در میدان معلم به تاریخ 19اردیبهشت به خاطرعبور از تابلو عبور ممنوع و به وسیله ی دوربین نظارتی جریمه کرد، این اتفاق، نه تنها باعث شد خود من به این تخلف آگاه شده و دیگر آن را مرتکب نشوم، بلکه سایر دوستان و همکاران را هم به آن آگاه نمودم. باسپاس مجدد ... 
کلانتری
 
تبریک
 
عشقم! می خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم، اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست. تولدت مبارک. دوستت دارم.
 ازطرف سجاد