هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

شهدا در ثبت میدان امیرچخماق در میراث فرهنگی جهان کارگشا می شوند

شهدا در ثبت میدان امیرچخماق در میراث فرهنگی جهان کارگشا می شوند


سردار فتوحی:

سردار فتوحی در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در یزد گفت:شهدا در ثبت میدان امیرچخماق در میراث فرهنگی جهان کارگشا می شوند.
به گزارش خبرنگار یزد رسا، سردار فتوحی در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در یزد با اشاره به حضور پور شور مردم دارالعباده در تشیع پیکر مطهر شهیدان گمنام اظهار داشت: شهدا در ثبت  میدان امیرچخماق در میراث فرهنگی جهان کارگشا می شوند
فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به اینکه مردم استان یزدبه  مدت دو سال چشم انتظار رسیدن شهدا به دیار دارالعباده بودند بیان کرد: امروز سپاه عظیم مردمی در بهترین شکل ممکن در چها راه شهدا گرد هم آمدند تا آرمان های شهدا را زنده کنند.
وی خطاب به کسانی که سایت و رسانه در اختیار دارند گفت: با اتهام از افراد و گروه های خاص آبروی خود را نبرید چرا که مردم از شهدا دعوت کردند و این شهیدانند که  مکان دفنشان را تعیین می کنند.
سردار فتوحی  درانتقاد به برخی سایت ها و رسانه گفت: ننویسید عده ای خاص برای تدفین شهدا تلاش کرده اند بنویسید خواست مردم یزد همین بود
سردار فتوحی با بیان اینکه  شهدا در ثبت  میدان امیرچخماق در میراث فرهنگی جهان کارگشا خواهند شد  گفت: اگر به آیات قران و اینکه  شهدا زنده اند یقین کنید ثبت آثار زودتر انجام می شود.
فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان اینکه  حاجت ها و کار بزرگی به برکت شهدا تا به امروزانجام شده است تاکید کرد: تلاش می کنیم تا قانون سازمان ملل قانون اسلام ناب محمدی شود و  نام  شهدای عزیز  در سر در سازمان ملل  بدرخشد.
وی  در پایان با بیان اینکه دشمن نمی تواند وحدت در استان را ازمیان ببرد افزود:  کسی مخالف شهید و شهادت نیست و تمام مسئولین و شورای تامین  همه تلاش کردند و اگر کسی موضعی گرفته است نسبت به مسئولیتش است.