هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

شرکت گاز رسانی آذرخش: کار ما تبلیغ ما است

شرکت گاز رسانی آذرخش: کار ما تبلیغ ما است



گاز طبيعي به عنوان يكي از نعمت‌های خدادادي در تأمين رفاه و آسايش مردم بسيار تأثير گذار است و استفاده نادرست و نابجا از اين نعمت می‌تواند سلامت شهروندان را تهديد كند.  گاز طبيعي، مزيت‌های زيادي نسبت به ساير مواد سوختي دارد، كمتر هوا را آلوده می‌كند و استفاده از آن نيز آسان و راحت‌تر است.
گاز طبيعي سوختي بسيار پاك و ارزان است و بدون نياز به حمل و نقل، از طريق سيستم لوله كشي در دسترس مصرف كنندگان قرار مي‌گيرد. خبرنگار هفته نامه افق کویر برای آشنایی خوانندگان با نحوه سیستم لوله کاشی گاز طبیعی برای مصارف خانگی و تجاری گفتگویی با رییس یکی از شرکتهای خدمات گاز رسانی شهرستان بافق انجام داده است.
***

افق کویر   لطفا خودتان را معرفی کنید؟
علی محمد اکبری، دارای لیسانس مدیریت صنعتی و مجری شرکت گاز رسانی آذرخش
افق کویر   شرکت گاز رسانی آذرخش چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
گاز کشی منازل مسکونی و واحدهای تجاری و مراکز اداری.
افق کویر   نحوه انجام خدمات شما به چه شکلی است؟
 در ابتدا متقاضیان گرامی پس از مراجعه به شرکت آذرخش، عملیات ثبت نام اولیه آنها صورت می‌گیرد؛ البته این ثبت نام بدون هزینه نظام مهندسی است.
افق کویر   این خدمات در چه بازه ی زمانی صورت می‌گیرد؟
 این شرکت دارای چندین اکیب مجرب در امر گازکشی می‌باشد؛ پس از بازدید به مدت یک الی دو روز کار گازکشی صورت می‌گیرد.
افق کویر   تفاوت خدمات این شرکت با سایر شرکت ها در چیست؟
تمام توان این شرکت بر آن است تا خدمات خود را بدون هر گونه خسارتی به انجام برساند و تلاش دارد تا مسیر لوله گذاری و رنگ آمیزی به نحو صحیح و استاندارد انجام گیرد، بدون آنکه خسارتی به محل عبور لوله وارد شود.
افق کویر   بعضاً گفته می‌شود که مسیر لوله گذاری در برخی منازل طولانی است، شرکت آذرخش چه راه حلی در این زمینه دارد؟
 ما تلاش می‌کنیم تا کوتاهترین مسیر را انتخاب کرده، تا از نظر لوله کشی و از نظر کنده کاری( سوراخ کاری) به نفع متقاضی و یا صاحب ملک باشد و مسلماً شامل هزینه کمتری می‌باشد.
افق کویر   پس از جوشکاری و انجام کار لوله کشی چه مدت طول می‌کشد تا گاز خانه به شبکه شهری وصل شود؟
 شرکت آذرخش پس از انجام لوله کشی با هماهنگی با مهندسین ناظر برای بازدید نهایی اقدام کرده و پس از اخذ تأییدیه به صاحب ملک یا متقاضی تحویل می‌دهد تا برای گرفتن کنتور به شرکت گاز مراجعه کنند.
افق کویر   هزینه گاز کشی ملک به چه صورت محاسبه می‌شود؟
پس از بازدید ملک، تعداد مصرف کننده‌های مجاز مشخص شده و متراژ لوله و اتصالات هم تعیین می‌گردد و طبق نرخ اتحادیه محاسبه می‌شود.
افق کویر    صحبت پایانی؟
 شرکت آذرخش امکانات و تسهیلاتی هم برای مشتریان خود هم مدنظر نموده، بدین صورت که پس از انجام عملیات لوله کشی نحوه پرداخت هم بصورت نقد و اقساط می‌باشد همچنین تخفیف خاصی هم برای مشتریان عزیز در نظر دارد. شرکت آذرخش به مشتریان گرامی اطمینان خاطر می‌دهد تا از بهترین و خوب ترین اجناس و لوازم در امر لوله گذاری استفاده کند و با بهترین کیفیت خدمات خود را ارائه دهد و از نظر ایمنی در بالاترین سطح ممکن می‌باشد.