هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

شرکت تعاونی مسکن مهر باید پاسخ دهد

شرکت تعاونی مسکن مهر باید پاسخ دهد



الهام نصیرزاده| خبرنگار هفته نامه افق کویر هفته گذشته در نشست مجمع جدید مسکن مهر که در محل پایگاه مسجد امام حسن مجتبی(ع) جهت بررسی و برنامه ریزی مشکلات دیرینه مسکن مهر تشکیل شده بود حضور یافت و گفتگویی با اعضا این مجمع انجام داد.
فتوحی تنها عضوی است که از مجمع قبلی با رأی ساکنین مجدداً جز اعضای مجمع جدید انتخاب گردید. 
وی پیرامون پیگیری های مجمع قبلی گفت: بندهای صورتجلسه 10/5/95 را پیگیری کردیم و به هیچ نتیجه ای نرسیدیم. ما اعضای جدید در تلاش هستیم که مشکلات گذشته را بررسی کنیم. چندی پیش جلسه ای با فرماندار داشته ایم که قرار شد جلسه ای همانند جلسه سابق با حضور مسئولین شهر در مسجد مسکن مهر برگزار گردد. 
سالک مدیرعامل مجمع مسکن مهرگفت: روندی که برای مسکن مهر در شهرهای دیگر مثل یزد صورت می گیرد به گونه ای است که زمان اتمام مسکن مهر خود شرکت تعاونی و هیئت مدیره یکسری حسابرسی انجام می دادند و کارهای امور بلوک ها را تحویل نمایندگان بلوک ها می دادند، متأسفانه اینجا این کار صورت نگرفت چندین بار دور هم جمع شدیم؛ اما با وجود اختلاف نظرهایی که بود به سرانجام نرسید.
وی افزود: مشکلات زمان ساخت و قبل از آن را باید شرکت تعاونی پاسخ دهد. 
فتوحی تصریح کرد: شهرداری قول داده است در این روزها جهت بلوک گذاری و فضای سبز اقدام کند. 
فصیحی یکی دیگر از اعضای مجمع مسکن مهر گفت: فرماندار سابق با حضور و بازدید بعد از جلسه آن شب گفت تا 10 میلیون تومان هزینه ها را متقبل شد و فرماندار جدید نیز موافقت کردند، حال هزینه کرده ایم و کار تمام شده. فاکتورها را تحویل داده ایم تا روند اداری آن صورت گیرد. 
وی افزود: بیشترین مشکل ما شارژی می باشد که معوق شده است  برای تخلیه لجن ، برق و... که جمعاً 5 میلیون هزینه گردیده و بنده از جیب پرداخت کرده ام. در تلاش هستیم تا با اظهارنامه و همکاری ساکنین شارژها را سرموقع جمع آوری کنیم. 
 وی پیرامون علت عدم همکاری ساکنین جهت پرداخت شارژ اظهار داشت: ساکنین از قبل سو برداشت هایی داشتند که این پولی که به عنوان شارژ پرداخت می کنند برای بدهی‌های هیئت مدیره ساخت استفاده می گردد نه سپتیک.