هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

شرکت تعاونی «توسعه بافق» باید بتواند مبلغ موردنیاز، جهت سهام شرکت سنگ آهن جذب نماید

شرکت تعاونی «توسعه بافق» باید بتواند مبلغ موردنیاز، جهت سهام شرکت سنگ آهن جذب نماید



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ محمدجواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق درخصوص دستاورد سفر دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بافق گفت: وزیر دیدگاه خوبی بر روی بحث های طرح های توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی داشته و بر احداث آن تأکید نمود؛ حتی سفارش کرد ظرفیت فولاد افزایش یابد؛ پایداری و جذب نیروی کار، عدم تعدیل نیرو و امنیت شغلی و مساعدت هایی را برای شهرستان بافق متذکر شد.
وی افزود: زمانی که معدن از زیرمجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار می شود ابزار نظارتی در اختیار مجلس هنوز هست و با توجه به این که دیدگاه مثبتی توسط دکتر ربیعی به قشر کارگری وجود دارد؛ مطمئناً دیدگاه ها توسعه ای برای مناطق محروم در نظر گرفته خواهد شد. شرکت تعاونی توسعه بافق باید بتواند مبلغ موردنیاز را جهت سهام جذب نماید.
عسکری تصریح نمود: 15 درصد به گفته وزیر در اختیار وی نیست و معتقد است راهکار قانونی باید در نظر گرفته شود و از طریق نمایندگان مجلس به عنوان طرح موضوع در مجلس مصوب گردد و با آرامش باید طرح توسعه را به اتمام برسانیم و بعد از پایان یافتن سنگ آهن بتوانیم پایداری خود را حفظ کنیم.