هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

سؤالات بی‌پاسخ خبرنگاران

سؤالات بی‌پاسخ خبرنگاران



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، یکشنبه هفته گذشته در حاشیه اختتامیه همایش کویرنوردی خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر پس از سه ساعت انتظار خواستار پاسخگویی سئوالات خود شد و به سراغ دکتر محمدعلی طالبی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد رفت و از وی خواست تا در خصوص این موضوع که چرا روستای آریز جزء سرشماری کشاورزی امسال برای شهرستان بافق محسوب نشده است پاسخ دهد که وی در پاسخ گفت: آریز چیست؟وی پس از توضیح خبرنگار هفته نامه افق کویر در خصوص آریز گفت: بابت سرشماری از این موضوع اطلاعی ندارم.
دکتر طالبی سپس در پاسخ به این پرسش که 15 درصد و 5/28 درصد از سهام شرکت سنگ‌آهن مرکزی به کجا رسید و در چه مرحله ای است؟ افزود: این سئوالات را بگذارید برای فرصت بهتری.
وی در خصوص این پرسش که چرا در بنرها و کارت شناسایی شرکت کنندگان شهرستان بافق، نامی از بافق برده نشده است جواب سئوال را به پارسائیان، مدیرکل جمعیت هلال احمر استان یزد ارجاع داد که وی در پاسخ گفت: طرح بنر از کشور آمده است و همچنین فقط فرمت کارت را برای ما ارسال کرده اند.
خبرنگار هفته نامه افق کویر برای دریافت پاسخ سؤالات خود در خصوص منطقه آریز که چرا جزء سرشماری کشاورزی نیامده به سراغ سیدمهدی طلایی مقدم فرماندار شهرستان بافق رفت؛ اما وی با بی اعتنایی به این سئوال به سمت خودرو خود رفت و خبرنگار که جویای پرسش خود بود به طرز معجزه‌آسیایی دست خود را از لای درب ماشین بیرون کشید و فرماندار با بی‌توجهی از بخشدار خواست تا محل را ترک نماید.
راضیه بیگی- اکرم عباسی