هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

سنگ آهن بافق حقوق مربی یزدی را پرداخت نکرده است

سنگ آهن بافق حقوق مربی یزدی را پرداخت نکرده است


رئیس هیئت مدیره فولاد یزد

علی نافعی یزدی گفت:محمدرضا خطیب مربی لایق یزدی سه روز در هفته در مدرسه سنگ آهن بافق حضور دارد اما مدتی است که سنگ آهن نتوانسته حقوق وی را پرداخت کند. 
خبرگزاری تسنیم ، علی نافعی یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: سال گذشته تصمیم بر این بود که باشگاه در زمینه تیمداری در تیم بزرگسالان منحل شود.
وی خاطرنشان کرد: دلیل این بود که سالانه بودجه زیادی انجام میشود اما نتایجی که حاصل شده سبب کسرشان نام فولاد یزد بوده است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد عنوان کرد: با این تصمیم، چند گروه اعلام آمادگی کردند که تیم را در دست بگیرند و اقدام به تیمداری در سال گذشته کند.
نافعی یزدی بیان کرد: با بررسیهایی که انجام دادیم و همچنین با توجه به اینکه نزدیک به 300 نفر در بخش پایه این باشگاه حضور دارند، تصمیم بر این شد که با مبلغ حدود دو میلیارد تومان در سال اقدام به مدیریت تمام ردهها کنیم.
وی خاطرنشان کرد: برای باشگاهی که سال قبل تنها برای بزرگسالان 5 میلیارد تومان هزینه کرده بود، هزینه کردن با مبلغ 2 میلیارد تومان برای تمام سنین و گروهها کار محالی به نظر میرسید.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد ادامه داد: با توجه به قراردادهای سنگینی که بسته شده بود، کار شروع شد اما در طول فصل مشکلاتی ایجاد شد که تمام ضربه این مشکلات به تیم وارد شد. نافعی یزدی با اشاره به اینکه فولاد یزد در فصل گذشته میتوانست در جایگاه بهتری قرار گیرد، گفت: با توجه به تخلفاتی که سرمربی تیم در فصل قبلی انجام داد، در نیم فصل دوم وی را از حالت کار تعلیق کردیم.
وی در ارتباط با تخلفات سرمربی، گفت: ننشستن روی نیمکت در زمان بازی، تاخیر در حضور بازی و موارد مختلف دیگر از جمله تخلفات وی بود که سبب کسر شان فوتبال استان یزد شده بود. رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد در ارتباط با قرارداد وینگو بگوییچ سرمربی این تیم، گفت: قرارداد وی حدود 70 هزار دلار بود که نزدیک به یک سوم مبلغ قرارداد را دریافت کرده بود.
نافعی یزدی افزود: یکی از مهمترین تخلفات این مربی این بود که وی در آخرین بازی سال 93 فولاد، تیم را تعطیل کرد و گفته بود که روز ششم بازیکنان برای شروع تمرین حاضر شوند که اصلا چنین چیزی منطقی نیست.
وی بیان کرد: با تعلیق بگوییچ، رضا شیردل به عنوان سرمربی موقت در تیم شروع به کار کرد و با ارتباطی که توانست با بازیکنان بگیرد، زمینه حضور همه بازیکنان در تیم فراهم شد و تیم توانست رتبه هشتم در بین 12 تیم را کسب کند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد در ارتباط با برنامههای فصل جدید لیگ آزادگان، گفت: از همان فردای روز آخر بازیها، کار را شروع کردیم.
نافعی یزدی ادامه داد: برای تامین بودجه تیم از چند راه اقدام کردیم که هیچ بار مالی برای هیچ شخص یا ارگانی ایجاد نمیکند.
وی خاطرنشان کرد: با این طرحها و همکاری چند ارگان دولتی، میتوان بودجه خوبی برای تیم فولاد در لیگ دسته یک کشور کسب کنیم.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد تصریح کرد: خوشبختانه دو هفته قبل از این 4 طرح، سه مورد با جواب مثبت همراه بوده و با اجرایی شدن آن موافقت صورت گرفت.
نافعی یزدی با اشاره به اینکه با یک لیست 45 نفره بازیکن در حال مذاکره هستیم، که به همراه 12 بازیکن فصل قبل 57 نفر میشوند، تاکید کرد: اگر این طرحها اجرایی شود، ما با قدرت در لیگ آزادگان حضور پیدا میکنیم ولی اگر طرحها به سرانجام نرسد، فولاد در لیگ دسته یک حضور ندارد. وی با اشاره به اینکه برای حضور در لیگ 20 تیمی نزدیک به 4 میلیارد و برای لیگ 10 تیمی نزدیک به دو و نیم تا سه میلیارد تومان نیاز است، گفت: باشگاه تنها قبول کرده که 700 میلیون تومان در زمینه فوتبال پایه بازی کند و هیچ اعتباری برای فوتبال بزرگسالان قرار نداده است.
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد خاطرنشان کرد: توافقات اولیه هم در ارتباط با پخش بازیهای فولاد یزد در شبکه ورزش و اجرای تبلیغات محیطی در اطراف زمین شماره یک ورزشگاه شهید نصیری انجام شده است.
نافعی یزدی خاطرنشان کرد: به این صورت در صورتی که شرکتهای صنعتی استان یزد که تعداد آنها حدود 4000 مورد است، کمکی به فوتبال کنند، تبلیغات آنها در شبکه ورزش پخش میشود.
وی تصریح کرد: الان فوتبال اصفهان با ثروتها و منابع یزد، تبدیل به قطب و قدرت اصلی فوتبال کشور شده است.
اصفهان به سنگ آهن بافق و چادرملو یزد بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارد
رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد یزد خاطرنشان کرد: شرکتهای ذوبآهن اصفهان و فولاد مبارکه که دو تیم باشگاه گردن کلفت ورزشی دارند و بسیار خوب عمل کردهاند، به سنگ آهن بافق و چادرملو یزد بالغ بر یک هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارند.
نافعی یزدی افزود: وقتی این توان در چادرملو وجود دارد که طلب بیش از 600 میلیاردی ذوب آهن به این معدن را چندین سال تحمل کند، وامی بدون بهره به مبلغ 10 میلیارد به باشگاه فولاد بدهند و پس از چند سال پس بگیرند.
وی افزود: محمدرضا خطیب مربی لایق یزدی سه روز در هفته در مدرسه سنگ آهن بافق حضور دارد اما مدتی است که سنگ آهن نتوانسته حقوق وی را پرداخت کند.