هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

سلطه فضای مجازی بر بنیان خانواده

سلطه فضای مجازی بر بنیان خانواده



امام جمعه بافق گفت: آنچه امروز کشور را در برابر دشمنان نگه داشته است، اقتدار و قدرت نظامی ایران است .
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و و تکریم شهدا، پیروزی در شکست محاصره شهرآبادان را برگ برنده ای برای انقلاب و نظام دانست .
حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد سلیمانی در خطبه های نمار جمعه این هفته بافق امنیت و اقتدار ملی در برابر دشمنان نظام را مهم برشمرد و گفت: انچه امروز کشور را در برابر دشمنان نگه داشته است اقتدار و قدرت نظامی ایران است .
 سلیمانی افزود: با شکست حصر آبادان در سال ۱۳۶۰، سرنوشت جنگ به نفع رزمندگان ایران رقم خورد و این پیروزی بزرگ زمینه‌ساز موفقیت‌های دیگری برای نظام و انقلاب شد.
امام جمعه بافق تصریح کرد: نگرش و دید دنیا بعد از شکست حصر آبادان نسبت به نظام و انقلاب تغییر کرد و برگ برنده ای برای انقلاب محسوب گردید.
خطیب جمعه بافق  در بخش دیگری از سخنان خود به تبریک موفقیت های کاروان شهدای منا در مسابقات پارالمپیک گفت:یاد و خاطره شهدای منا با کسب مدال های کاروان شهدای منا جاویدان شد .
سلیمانی  همچنین با گرامیداشت روز خانواده بر ضرورت توجه قناعت در زندگی و اهمیت به اعتقادات اسلامی در خانواده ها پرداخت و گفت: امروزه فضای مجازی بنیان خانواده ها را سست کرده است .
توجه به ظرفیت های انسانی جامعه و بهره گیری از نخبگان به عنوان جواهرات اجتماع و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام فلاحی، فکوری، کلاهدوز، جهان آرا و نامجو ... از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد