هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

سال 98، راه اندازی بیمارستان 96 تختخوابی بافق

سال 98، راه اندازی بیمارستان 96 تختخوابی بافق



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، دکتر افشاری رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق در گفتگو با هفته نامه افق کویر به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.
وی پیرامون بیمارستان 96 تختخوابی در حال احداث گفت: مرحله دوم آن که شامل تمامی عملیات اجرایی تا اتمام پروژه است به پیمانکار تحویل داده شده و قبل از سال جدید پیمانکار فعالیت خود را آغاز کرده است و ان شاا... ظرف مدت دو سال به ما تحویل می دهند تا تجهیز شود و بیمارستان جابجا گردد سال 1398 اگر مشکلی پیش نیاید بیمارستان تجهیز و راه اندازی می گردد.
افشاری پیرامون درمانگاه جدید افزود: این درمانگاه در مساحتی به متراژ 900 متر از مهرماه سال گذشته کار ساخت آن آغاز شد که تقریباً تکمیل است و پیگیر هستیم تا تجهیزات جدید گرفته و طی حداکثر  2 الی 3 ماه آینده راه اندازی خواهد گردید و انواع درمانگاهها را شامل می شود. این درمانگاه یک کلینیک ویژه است که بصورت تمام وقت یعنی شیفت صبح و عصر در خدمت مردم خواهد بود و خدمات ارائه خواهد داد.
رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق درخصوص نوبت دهی محدود بیماران در درمانگاه این بیمارستان تصریح کرد: متخصصین چشم در هر ساعت 8 نفر را ویزیت می کنند و جمعاً 30 الی0 4 نفر ویزیت می شوند؛ اما متخصص قلب چون باید یکسری کارهای دیگر مثل اکو و... برای بیمار انجام دهد زمان زیادی را هر بیمار برای ویزیت لازم دارد و نسبت به متخصصین دیگر تعداد کمتری بیمار ویزیت می گردد؛ اما پیگیر هستیم در سال جدید متخصص های جدیدتر جذب کرده و تعداد درمانگاهها را اضافه کنیم و بجای یک متخصص دو متخصص بیماران را ویزیت کنند. 
 وی پیرامون برخی از شایعات و نارضایتی هایی که برخی از بیماران از متخصص زنان و زایمان اعلام می دارند گفت: معمولاً در تمام دنیا 10 تا 20 درصد موارد تشخیص هایی که داده می شود ممکن است چیز دیگری باشد و در تمامی خدمات عمومیت دارد حال به دلایلی عده ای تبلیغات سو علیه دکتر زنان و زایمان انجام می دهند. طی پیگیری و بررسی هایی صورت گرفته هیچ مورد مستندی در راستای کم کاری خانم دکتر به دست نیامده و وی  کارش عالی و نسبت به درمان بیمار حساس می باشد.