هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

زندان جایگاه سارق سابقه دار داخل خودرو در بافق/828

زندان جایگاه سارق سابقه دار داخل خودرو در بافق/828



سارق سابقه داری که توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق دستگیر شده بود طی حکم قضایی روانه زندان شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "عباسعلی رضایی" جانشین انتظامی شهرستان بافق گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت داخل خودرویی در بافق، جهت شناسایی سارق، موضوع دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ رضایی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اقدامات لازم و کنترل سارقان حرفه ای و سابقه دار و از طریق علمی، سارق را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به سرقت داخل خودرو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال ، یادآور شد: با انتقال متهم به اداره آگاهی و استعلام از سوابق وی محرز شد که نامبرده سارق حرفه ای می باشد و چندین بار به علت سرقت های مختلف روانه زندان شده است.
سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه، سارق از طریق بازکردن قفل درب خودرو که در محل خلوتی پارک شده بود اقدام به سرقت کرده بود، افزود: با تشکیل و تکمیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی و طی حکم قضایی روانه زندان یزد شد.
جانشین انتظامی شهرستان بافق در پایان از رانندگان خواست: خودروهای خود را به قفل های ضدسرقت و دزدگیر مجهز نمایند و حتی المقدور خودرو را در پارکینگ منازل پارک و از پارک کردن آن در کوچه و خیابان و محل های خلوت خودداری کنند.