هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

زمینه انتقال ارزش های انقلابی به نسل امروز فراهم شود

زمینه انتقال ارزش های انقلابی به نسل امروز فراهم شود


شهردار بافق:

کمیته فضا سازی و تزئینات شهری به منظور برگزاری هرچه باشکوهتردهه مبارکه فجر با حضوراعضا در محل سالن اجتماعات شهرداری بافق برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری بافق، رحمت ا... عفتی شهرداربافق دراین جلسه با تبریک فرارسیدن ایام ا... دهه مبارکه فجر گفت: این ایام و پیروزی انقلاب اسلامی یکی ازماندگار ترین یادگارهای امام راحل است که باید با شکوه خاص گرامی داشته شود.
وی خواستار برگزاری این مراسم با رویکرد مردمی شد و افزود: همانگونه که مردم مناسبت های ملی و مذهبی از قبیل نیمه شعبان و ایام سوگواری تاسوعا وعاشورا را به صورت خود جوش و با کیفیت مطلوب برگزار می کنند مسلماً این دهه را نیز به خوبی برگزار خواهند کرد.
شهردار بافق انقلاب را متعلق به مردم خواند و خاطر نشان کرد: اگر مردم بویژه نسل جوان دراجرای برنامه های دهه فجر ورود کنند زمینه انتقال فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل امروز فراهم خواهد شد .
وی افزود: چنانچه جوانان هرکدام یک پرچم و اصناف و بازاریان نیز یک پلاکارد و ریسه چراغانی نصب کنند خواهیم دید که شهر بافق حال و هوای اوایل انقلاب را به خود خواهد گرفت.
شهردار بافق به محل نصب بنر هم اشاره کرد و گفت: این محل ها باید متناسب با موضوع باشد و درمکانهای زیبا و شکیل به گونه ای نصب شود که شاهد بروز حوادث وایجاد مشکل تردد خودروها وعابرین پیاده نباشیم.
 حجت الاسلام کارگران رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان بافق هم در این جلسه گفت: ما با همکاری جوانان و نمازگزار صحن امام زاده عبدا...(ع) می کوشیم تا فضای این امازاده و محیط اطراف آن را در حد توان برای برگزاری مراسم دهه فجر، فضا سازی کنیم.
ایجاد هماهنگی با شهرداری برای نصب داربست،رعایت نکات ایمنی و مراقبت کامل از برق گرفتگی هنگام ریسه بندی و چراغانی با توجه به فصل زمستان و احتمال بارندگی، کسب مجوز و هماهنگی با اداره برق برای نصب ریسه، اخذ محوز طرح بنرهای تبلیغاتی از اداره ارشاد و ... از مهمترین تصمیمات این جلسه بود.