هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

رونمایی از کتاب خاطرات امام جمعه بافق در دانشگاه آزاد اسلامی

رونمایی از کتاب خاطرات امام جمعه بافق در دانشگاه آزاد اسلامی



همزمان با ایام دهه فجر از کتاب خاطرات امام جمعه شهرستان بافق که توسط دانشگاه آزاد اسلامی، منتشر شده است، رونمایی شد.

چهارشنبه هفته گذشته با حضور امام جمعه ،فرماندار، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق ، بخشدار ، مسئولین نهاد ها و ادارت ، نخبگان و قشرهای مختلف مردم از کتاب "پایدار در تلاطم ایام " سیری در سرگذشت و خاطرات حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در تالار آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی بافق رونمائی شد.
امام جمعه بافق در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبریک پیروزی انقلاب اسلامی گفت : بعد از ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با هدایت ها و روشنگری های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و مدیریت قوی و صحیح ایشان و دیگر دولتمردان توانسته ایم ایران و انقلاب اسلامی را در سطح جهان معرفی نمائیم.
حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی ضمن بیان اینکه وحدت و همدلی خوبی بین مسئولین شهرستان میباشد از دانشگاه آزاد واحد بافق بخاطر ضبط و تدوین و انتشار این کتاب تقدیر و تشکر نمود.
وی در این مراسم ضمن بیان خاطراتی از پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان از تمام آحاد ملت جهت حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت به عمل آورد.
فرماندار بافق نیز در این مراسم نیز ضمن تبریک دهه فجر از دانشگاه آزاد اسلامی بافق بخاطر برگزاری مراسم مختلف جهت تقدیر و تشکر و بزرگداشت نخبگان و مشاهیر بافق و حسن سلیقه دانشگاه، جهت جمع آوری کتاب خاطرات امام جمعه بافق به پاس تلاش ها و مجاهدت های ایشان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تقدیر و تشکر نمود.
سید مهدی طلائی مقدم گفت :از سال گذشته همگرائی بسیار خوبی در شهرستان شکل گرفته است و با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبری، همدلی و همزبانی خوبی در بین مسئولین است که ریشه این همدلی و همزبانی اعتماد به رهبری است.
همچنین در این مراسم از زحمات محمد جواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق و سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق بخاطر حمایت و پشتیبانی از برنامه ها و فعا لیت های دانشگاه آزاد اسلامی بافق تقدیر و تشکر بعمل آمد.
تجلیل از سه پژوهشگر برتر دانشگاه در سال ۹۴ از دیگر برنامه های این مراسم بود.
لازم به ذکر است کتاب پایدار در تلاطم ایام که به بیان خاطرات و نوشته ها و تصاویر خدمات و مجاهدت های قبل و بعد از انقلاب حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق می پردازد توسط دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق ضبط،تدوین و منتشر گردیده است.