هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

روند آسفالت سازی جاده جوادیه فلاح رفسنجان به بافق

روند آسفالت سازی جاده جوادیه فلاح رفسنجان به بافق



خانه خشتی| عملیات آسفالت سازی جاده جوادیه  بافق که با پیگیریهای نماینده محترم مردم انار و رفسنجان در مجلس از روز شنبه19فروردین آغاز گردید بدون وقفه ادامه دارد. ؛ از زمان شروع تاکنون حدود 5 کیلومتر از این جاده زیرسازی و آسفالت گردیده است.
با اتمام عملیات آسفالت سازی این جاده یکی از جاده های مهم و ترانزیتی کشور به شمار میرود و امید است همانگونه که نماینده مردم رفسنجان بطور جد پیگیر آسفالت سازی این جاده شدند باتوجه به جاده پرحادثه جوادیه  انار نسبت به دوبانده نمودن جاده فوق اقدامات لازم را نیز انجام داده تا حوادث رانندگی در این جاده کاسته شود زیرا علاوه بر عبور وسایل سبک و سنگین از مسیر بافق به انار   بسیاری از مردم منطقه جهت مسافرت به انار و یا شهرهای دیگر میبایست از این جاده کم عرض و پرخطر تردد نمایند و با راه اندازی ایستگاه راه آهن در این منطقه رفت و آمد در این جاده نیز بیش از قبل خواهد شد.
و خواسته دیگر مردم اینست چون این منطقه برای قاچاقچیان مواد مخدر و کالا مسیر خلوت و امنی به شمار میرود با وجود جاده خاکی جوادیه بافق بسیاری از کالاهای قاچاق و مواد مخدر از این جاده به شهرهای دیگر انتقال داده میشود و میطلبد که مسئولین جهت ایجاد پاسگاه ایست و بازرسی و همچنین پلیس راه اقدامات لازم را انجام نمایند.
تاکنون چندین مورد کشف مواد مخدر و قاچاق کالا و سیگار در این جاده اتفاق افتاده و حتی در چند سال گذشته درگیریهایی بین نیروهای انتظامی و سپاه با قاچاقچیان در منطقه جوادیه فلاح رخ داده که باعث کشته و زخمی شدن نیروهای نظامی نیز شده است، حتی کشف حدود 5/2 کیلوگرم تریاک و دستگیری تعدادی از افاغنه غیر مجاز در روزهای اخیر یکی از آن موارد است.