هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

روستای هنسک تفرجگاه می شود

روستای هنسک تفرجگاه می شود


روستای هنسک تفرجگاه می شود

 اعضاء شورای روستای هنسک به همراه تعدادی از اهالی این روستا با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی دیدار کردند. در این دیدار دو نفر از پداران شهید که از بازنشستگان شرکت نیز بودند حضور داشتند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی، آقابابایی رئیس شورای اسلامی این روستا با بیان اینکه روستای هنسک ۹ شهید تقدیم انقلاب نموده است افزود این روستا در ۷۰ کیلومتری شهرستان و در منطقه ای با آب و هوای خوب قرار دارد و آمادگی این روستا را برای پذیرایی از کارمندان شرکت اعلام نمود . وی همچنین با توجه به اینکه ۵ کیلومتر از جاده این روستا هنوز خاکی است و با توجه به اینکه هزینه آسفالت آن تهیه شده است از مدیرعامل شرکت خواست در زمینه زیر سازی جاده برای آسفالت مساعدت کند.
در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق به اهالی خیر مقدم گفت و از اینکه میزبان دو پدر شهید است ابراز خوشحالی کرد.
وی بیان نمود آنچه شهدا از ما انتظار دارند، ادامه دادن راه آنها است و شهدای عزیز در آن دنیا شفیع کسانی می‌شوند که راه آنان را ادامه داده‌اند.
عسکری گفت: بنا دارم علاوه بر تهیه مکان مسکونی در مناطق مختلف گردشگری در کشور برای کارمندان ،در روستاهای نزدیک شهرستان مانند هنسک که دارای آب و هوای بسیار خوب در فصل گرمای تابستان است مکانهایی را برای استراحت و آسایش کوتاه مدت همکاران فراهم نماییم تا آنها در پایان هفته ای پرتلاش بتوانند همراه خانواده در این مناطق خوش آب و هوا استراحت نمایند .
عسکری در پایان با توجه به در خواست کتبی شورای هنسک در زمینه زیر سازی ۵ کیلومتر جاده قول مساعد داد که تا پایان سال این کار انجام شود.