هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

روستای مبارکه بافق بسیار مشکل دارد

روستای مبارکه بافق بسیار مشکل دارد



به گزارش هفته نامه افق کویر، با توجه به درخواست تعدادی از اهالی روستای مبارکه؛ خبرنگاران ما، جهت تهیه گزارش در جمع ساکنین محلات مختلف این روستا قرار گرفته و با آنها به گفتگو پرداختند.
بانوی 48 ساله ای که تمایل به معرفی خود نداشت، بیان کرد: میدانی که نزدیک به ایستگاه راه آهن است فاقد روشنایی می باشد و شب ها جوانان در تاریکی به روی موتور نشسته و فضای خوبی برای تردد نیست.
"سید رضا حسینی" یکی از اهالی مبارکه گفت: روستای مبارکه مشکل بسیار دارد. اما ترکیدگی لوله های بسیار رخ می دهد و ساعت ها باقطعی آب روبرو هستیم.
شهروند 35 ساله ای اهل روستای مبارکه گفت: سرعت گیر و گودال های بسیاری در این روستا وجود دارد.
وی در ادامه گفت: راه آهن مبارکه روشنایی کافی ندارد و حتی یک سوپر مارکت در آنجا نیست، بلوارآیت ا... میرغنی زاده به طرف بیمارستان هم فاقد روشنایی است.
فردی که تمایل به معرفی خود نداشت بیان کرد: کوچه و خیابان ها را به نحوی آسفالت شده که آب باران جمع می شود.
وی اضافه کرد: در بعضی از محله ها آب شستشوی لباس ها با ماشین لباسشویی در کوچه رها می شود. همچنین در این روستا سگ های ولگرد زیاد است.
بانویی ساکن این روستا بیان کرد: یکی از معضلات این روستا چهار راه آن می باشد که غیر اصولی طراحی و بارها باعث تصادف شده است.
وی اضافه کرد: نانوایی در روستا کم است که به دلیل ویروس کرونا گاهی مواقع بسته می باشد. ولی نانوایی دیگری بعدازظهرها باز است که اگر آن هم نباشد باید برای خرید نان به بافق مراجعه کنیم.
عباسعلی حیدری گفت: بلوار یادگار امام تیرهای برق ها، وسط خیابان و جاده است.
وی افزود: برای جمع آوری زباله ها زود اقدام نمی شود.

سارا شفیعی- حدیثه امیریان|