هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

روستاییان فهرج در انتظار رهایی از خطر جاده

روستاییان فهرج در انتظار رهایی از خطر جاده



رضیه زارع پور| محمد سجاد کلمبو، مسئول روابط عمومی فرمانداری پیرامون وضعیت نابسامان پایانه مسافربری بافق، در یزد گفت: وظیفه حمل و نقل در پایانه بر عهده شهرداری است و تا آنجایی که مربوط به فرمانداری بوده، کارها انجام شده و بعضاً در دست پیگیری است و راهکارهای لازم ارایه شده است.
 وی که پس از مدتها پیگیری خبرنگار هفته نامه افق کویر حاضر به پاسخگویی سوالات شده بود، ادامه داد: مسئولیت اجرا در این زمینه بر عهده ی شهرداری یزد است. جزئیات بیشتری در این زمینه در دسترس ندارم.
 وی درباره روستای فهرج و ساخت زیرگذر برای رفاه حال این روستای در مسیر بافق- یزد گفت: روستای فهرج که در کنار جاده بافق به یزد واقع شده است. این روستا در کنار داشتن مزیت ارتباط و دسترسی آسان و مناسب به راه ارتباطی، معایب آن را نیزبه جان خریده است.
کلمبو افزود: مهمترین مشکل اهالی این روستا خطرات جانی است که هنگام عبور از آن جاده پرتردد، جان اهالی را تهدید می کند. بگونه ای که هر ساله جان افرادی در اثر تصادف گرفته شده یا افرادی مجروح می گردند. مدتهای طولانی است که اهالی به دنبال رفع مشکل و این معضل می باشند و مکاتبات و پیگیری های زیادی نیز به عمل آورده اند.
 مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد در پاسخ به این پرسش که بالاخره چه زمانی اهالی روستای فهرج از رنج و خطرات مجاورت جاده و رفع مشکل عبور و مرور رهایی خواهند یافت؟ تصریح کرد: طرح کمربندی برای روستای فهرج داده شده و کار اجرایی آن آغاز گردیده است. ان شا ا... تا دو یا سه ماه آینده این طرح بطور کامل اجرا شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. با احداث این کمربندی ؛مشکل ترافیکی نیز حل خواهد شد.
گفتنی است؛ خبرنگار هفته نامه افق کویر برای تهیه این گزارش 5ماه زمان گذاشته است تا موفق به گرفتن پاسخ شد.