هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

روحیه ای که با فساد در هر منصب و پستی بجنگد

روحیه ای که با فساد در هر منصب و پستی بجنگد



آیت ا… رئیسی توانست با پشت سر گذاشتن رقبا حائز اکثریت آراء شده و رئیس جمهور منتخب مردم بشود و بزودی دولت سیزدهم را تشکیل خواهد داد. دولتی که شعار آن بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر "کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" است.
همین ملاک ها بود که توانست دل مردم را بدست آورده و آنها برای نجات کشور آگاهانه رای خود را در صندوق های اخذ آراء بیندازند.
این ویژگیها در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه هست و تاکنون روسای جمهور پیشین چنین محورهایی نداشته اند. شاخص هایی که راه حل مسایل و معضلات فعلی جامعه امروزی است. این روحیه ملاک های مثبتی است که نویددهنده آینده ایی روشن برای مردم خواهد بود.مردمی که بخاطر مسایل اقتصادی بسیار گله مند هستند و امید دارند تا دولتمردان آینده بتوانند تا مشکلات و معضلات را حل و فصل کنند.
شکی نیست که ریشه مسایل اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و درمانی کشور بدون دولتمردانی کارآمد و مردمی امکان پذیر نخواهد بود.مردانی از جنس مردم که با روحیه انقلابیون سال ۵۷ همخوانی داشته باشند؛ روحیه ایی که با فساد در هر منصب و پستی بجنگد و کار به آن نداشته باشد که آیا برادر فلان مقام سیاسی کشور است یا یک فرد عادی جامعه که دارای مسئولیتی کوچک است؛ تنها راه حل عبور از مسایل فعلی جامعه که برخی معتقدند در خارج از کشور حل می شود در داخل بوده و به دست کسانی برطرف خواهد شد که به شایستگی مسئولیت ها را عهده دار بشوند.
امید است تا دولت منتخب با اتکال به ذات حضرت احدیت و ائمه معصوم(ع) بتواند به شعارهای خود جامه عمل بپوشاند.شکی نیست که برای نیل به چنین هدفی مردم نیز نباید روحیه مطالبه گری خود را فراموش کنند و همانگونه که در عرصه انتخابات حضوری چشمگیر با توجه به شرایط کشور داشتند دولت برگزیده خود را حمایت کنند.

محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی
صاحب‌امتیازو مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول