هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

رشته ای که سر دراز دارد

رشته ای که سر دراز دارد



    انتظار به سر آمد، ریاست جمهور و برخی از وزرا به یزد آمدند.
    شهرستان بافق از این سفر بی بهره نبود! حضور دو وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی در طول تاریخ بافق، بی سابقه بود. دو وزیری که بطور حتم تصمیمات آنها می‌تواند و خواهد توانست بافق را دگرگون کند. بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت و افتتاح فولاد ابویی و نیز گشایش ساختمان پلی کلینیک و شرکت در جلسه شورای اداری بافق، توسط وزیر  تعاون ،کار و رفاه اجتماعی.  همه اینها  نشان از عزم و اراده دولت در حل مشکلات و معضلات شهرستان بافق دارد. شهری که در تلاطم مشکلات اسیر طوفانها شده است ! مسایل  و موضوعاتی که هنوز راهکارها برای  برون رفت از آن عملیاتی و اجرایی نشده است؛ مشکلات 71/5درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی، بلاتکلیفی 28/5 درصد از سهام این شرکت و درخواست مردم و مسئولان بافق برای "حاتم بخشی" حداقل15درصد از این سهام به شهرستان بافق.
    چشم امید این بود که در این سفر مطابق با گفته‌های مسئولان این آرزوی مردمان بافق حل شود! وعده ایی که بارها قول آن داده شد و به صراحت اعلام می گردید، همانگونه که رییس جمهور درصدی از فروش نفت را به خوزستانی ها اختصاص داد، درصدی از سهام سنگ آهن مرکزی را به بافق، عنایت کند؛ اما اکنون آنچه که از شواهد بر می آید این "رشته سر دراز دارد" 
حقوق بیش از 6000پرسنل این شرکت با تأخیر پرداخت می شود، حقوق بازنشستگان این صنعت هم همین داستان را دارد.
     سال 94 ، سال خوشی برای بافق و کارگران زحمتکش آن نبود؛ امید است تا سال آینده بهبودی در این حوزه ها انجام شود. همچنان که دولت تدبیر و امید گشایشی در مسئله    برجام ایجاد کرد، این مسئله کوچک، اما برای مردم بافق، بزرگ را حل نماید. 
محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی
صاحب‌امتیاز و مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول