هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

رسانه ها خبرهای خوب را جایگزین مشکلات کارگری کنند

رسانه ها خبرهای خوب را جایگزین مشکلات کارگری کنند


توصیه فرماندار بافق:

به گزارش هفته نامه افق کویر، فرماندار بافق در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار؛ ضمن تبریک این روز گفت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی از جان دل برای ارتقا آگاهی مردم قلم می زنند که هزینه های اجتماعی و مالی زیادی برای آنها در بر دارد.
محمد زاده رحمانی در رابطه با مسائل خبری که در خبرهای شهرستان بافق کمتر دیده می شود اظهار داشت: خبرهای زیادی زیر پوست شهر قرار دارد که دیده نمی شود مانند ویژگی محیط زیست و میراث فرهنگی و جاذبه گردشگری کم نظیر کم کار شده است؛ اگر کسی خبر شهرستان را بخواند بیشتر مشکلات کارگری و معادن و اعتصابات در ذهن تداعی می شود. رسانه ها باید این دید را با خبرهای خوب  خود عوض کنند.
وی در ادامه با بررسی مشکلات روستای شادکام که شورای روستا و دهیار مطرح کردند بیان داشت: سیل چند ماه پیش خسارتهای زیادی به بافت مسکونی روستا وارد کرده است. متأسفانه دهیاری روستای بافق خانه ها را بیمه حوادث نکرده اند که اگر بیمه بود خسارت وارد شده تا ۶۰ میلیون تومان پرداخت می شد.برای ۳۵نفر خانوار آسیب دیده سهمیه پرداخت تسهیلات بلند مدت قرض الحسنه مصوب شده بود که این سهمیه به ۳ برابر افزایش یافت.
فرماندار بافق با توصیه به مردم در خصوص بیمه منازل مسکونی و تجاری اظهار داشت: بیمه حوادث با تخفیف ۶۰ درصدی برای منازل با پرداخت ۵۰ هزار تومان و ۴۰ درصدی برای واحد تجاری صورت می گیرد.