هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ذات کار روابط عمومی ها ایجاد همدلی است

ذات کار روابط عمومی ها ایجاد همدلی است


مدیر کل روابط عمومی استانداری:

به گزارش افق کویر از بهاباد؛ در دومین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی، جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان با حضور مدیرکل روابط عمومی استان، فرماندار، و مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی و عرض خیرمقدم به مدیرکل روابط عمومی استانداری با بیان اینکه روابط عمومی ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از دو رکن اصلی هستند که آن اسلام و مردم می باشد گفت: با جانفشانی مردم، این انقلاب روی پای خود ایستاده است و به برکت رهبری امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و با زحمت مردم به اینجا رسیده است؛ لذا مردم در نظام اسلامی حق اساسی را بر گردن مسئولین نظام دارند که در قانون اساسی توجه به مردم، نقش اساسی است.

روابط عمومی ها به عنوان پلی هستند بین مردم و دستگاه

عباس اقبال با بیان اینکه روابط عمومی ها در رابطه با مردم نقش مهمی را ایفا می کنند گفت: مردم به عنوان رکن نظام و روابط عمومی به عنوان کسانی که این رکن را در جریان مسائل قرار می دهد از یک طرف و از طرف دیگر مسائل، نظرات و پیشنهادها و مطالبات مردم را جهت بهبود عملکرد دستگاه، به مدیر دستگاه منتقل می کند.

وی با بیان اینکه فعالیت بعضی از روابط عمومی ها در حدی است که فقط مراسم می گیرند و شعاری نصب می کنند گفت: روابط عمومی ها به عنوان پلی هستند بین مردم و دستگاه که هم کارها و زحمات مسئولین را برای مردم شفاف می کنند و هم نظرات مردم و راههای موفقیت مسئولین که توسط مردم مطرح می شود را به دستگاه انتقال می دهند.

اگر امروز یک لحظه حمایت مردم از این نظام برداشته شود، دشمن یک لحظه ما را امان نمی دهد.

اقبال گفت: جمهوری اسلامی یعنی مردم، مردمی که براساس اسلام حکومتی را تشکیل دادند و امام این کار را با حمایت مردم انجام دادند؛ اگر امروز یک لحظه حمایت مردم از این نظام برداشته شود، دشمن یک لحظه ما را امان نمی دهد.

وی گفت: امروز چیزی که مثل سدی مقابل هجوم تبلیغاتی، سیاسی، دیپلماسی و نظامی دشمن ایستاده است حضور مردم در صحنه است؛ خوشبختانه همه دولت ها مخصوصاً دولت تدبیر و امید در رابطه با مسائل کشور، کارهای اساسی کرده اند که روابط عمومی ها باید اینها را برای مردم مطرح کنند.

بعضی از خواسته هایی که سال های سال مردم بهاباد دنبال آن بودند در این دولت محقق شده است

فرماندار بهاباد با بیان اینکه بعضی از خواسته هایی که سال های سال مردم بهاباد دنبال آن بودند در این دولت محقق شده است گفت: به عنوان مثال 20 سال پیش مردم زمین دادند برای شروع ساخت بیمارستان که مورد استفاده بیمارستان قرار گیرد که وزارت بهداشت با مطرح کردن نصاب جمعیت با آن مخالفت می کرد اما بحمدالله امروز با تأسیس بیمارستان 38 تختخوابی موافقت شده است.

وی گفت: یکی دیگر از خواسته های مردم بهاباد گازرسانی به شهرستان است که باتوجه به مشکلاتی که دولت در بحث بودجه دارد به طوری که بودجه استان یزد در سال گذشته 91 میلیارد تومان بوده است که فقط خط انتقال گاز به بهاباد 100 میلیارد تومان پول می خواهد؛ خوشبختانه با پیگیری های استاندار این مسئله به نتیجه خوبی رسید و انشاا... بحث مناقصه آن هم انجام می شود.