هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دچار افراط و تفریط نمی شوم

دچار افراط و تفریط نمی شوم


استاندار جدید یزد:

استاندار استان یزد گفت: من مدیر سیاسی هستم؛ اما فعال سیاسی نیستم و تمام احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها باید با این ویژگی و خصیصه با من گفتگو کنند.
فارس| محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد، با تشکر از خدمات میرمحمدی استاندار سابق یزد گفت: من دارای گرایش سیاسی شناخته‌شده‌ای هستم، تصریح کرد: من مدیر سیاسی هستم و فعال سیاسی نیستم و تمام احزاب، گروه‌ها و تشکل‌ها باید با این ویژگی و خصیصه با من گفتگو کنند.
وی با اشاره به سیاست‌های دولت دوازدهم، اظهار داشت: من آمده‌ام تا سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به سبکی که مد نظر دولت است در استان یزد پیاده‌سازی کنم.
زمانی قمی با عنوان اینکه همه تلاش خود را برای رفاه مردم به کار خواهم بست، اذعان کرد: از دولتمردان و خانواده‌های آن‌ها تمنا دارم که به خانواده شهدا، ایثارگران و همچنین ایتام توجه بیشتری داشته باشند.
این مقام مسئول با تأکید بااینکه سیاست‌های دولت اعتدال گرایانه است، خاطرنشان کرد: بنده سعی می‌کنم دچار افراط‌وتفریط نشوم.
وی در ادامه بیان اینکه این‌جانب از همه حقوق شهروندان گرامی و اقلیت‌های موجود به‌ویژه زردشتیان عزیز آن‌گونه که در قانون اساسی آمده است دفاع خواهم کرد، تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی، توسعه گردشگری، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نزدیک کردن دانشگاه و صنعت، صیانت از واحدهای تولیدی و پرداختن به رفع مشکلات آنان را در دستور کار مدیریت خود قرار دهیم.
استاندار استان در پایان با اشاره به اهمیت مسئله آب در استان یزد، خاطرنشان کرد: پرداختن به مهم‌ترین نیاز استان با کمک و مدد همه بزرگان، امام‌جمعه یزد، نماینده یزد در مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان مجلس در دستور کار قرار خواهد گرفت.