هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دو نفر از عوامل اصلی نزاع روانه زندان شدند

دو نفر از عوامل اصلی نزاع روانه زندان شدند


"محمد سجاد اعتباری" دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق:

الهام نصیرزاده| جوانی از اهالی بافق با نام "علی اکبر فتوحی بافقی"با مراجعه به دفتر هفته نامه افق کویر از وقوع یک ضرب و جرح به صورت دسته جمعی خبر داد.  وی در پاسخ به این پرسش که علت حضور شما در دفتر هفته نامه افق کویر چیست؛ گفت: هدفم از اینجا آمدن، این است که آمده ام به گوش مسئولین برسانم که برادر من با وضعیت وخیم در بیمارستان یزد بستری است.
وی ادامه داد:  در تایخ 95/4/27 او از صحرا و محل کشاورزی‌اش می آمد. عصر هنگام که او برای دقایقی زودتر از ما جدا شد، گروهی جلو راهش را  گرفتند و او را به شدت مورد ضرب و جرح قرار دادند. وی گفت: قریب به 9 نفر بودند که همگی سر و صورت خودشان را بسته بودند. وی با تالم و تاثر فراوان ادامه داد: متاسفانه با چاقو چند ضربه به سر برادرم وارد کردند و او را با چوب و چماق زدند.
 وی ادامه داد: برادرم  36 سال سن، متاهل با دو فرزند است. وی گفت: برادرم در بحبوحه زد و خوردش چند نفر از آنها را که سر و صورت خود را بسته بودند شناسایی کرده است و به نیروی انتظامی اعلام کرده ایم. در همین حال هم شکایتی در مراجع قضایی طرح کرده و خواستار برخورد با این افراد هستیم. وی ادامه داد: به گمانم این ها جزء گروهی هستند که هدفشان ضرب و جرح مردم بصورت ناشناس هست. مسئولین با آنها برخورد کنند و آنها را به سزای اعمالشان برسانند. اگر برادر من هم اشتباه کرده نباید او را به این گونه مورد ضرب و جرح قرار دهند!  
 در عین حال " مسعود دهقانزاده" فرزند محمدرضا اهل و  ساکن بافق در همین باره گفت: دلیل آمدنم به دفتر هفته نامه افق کویر این است که گروهی موسوم به  " آل" پیدا شده است. سال 88  آمدند سر راه من و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. من همان سال شکایت کردم؛ ولی به هیچ جایی نرسیدم! چون شاهد نداشتم!  وی از مسئولین خواست تا این افراد را دستگیر کنند. 
در همین حال از سوی بستگان مصدوم  با ارسال عکس های از فرد آسیب دیده  در فضای مجازی خواستار آن شدند تا " مسئولین محترم شهرستان در راستای اجرای قانون و عدالت پیگیری احقاق حق باشند." 
دکتر "محمد رضا آیت اللهی" رئیس پزشک قانونی بافق در این باره گفت: فرد مصدوم از ناحیه سر و اندام تحتانی (پا) و با جسم تیز برنده دچار جراحت شده است. 
"محمد سجاد اعتباری"  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق پیرامون این نزاع خونین به خبرنگار هفته نامه افق کویر گفت: " دیروز دو نفر از عوامل اصلی با صدرو قرار بازداشت موقت و قرار وثیقه روانه زندان شدند و سه نفر دیگر فعلا با قرار کفالت تا زمان صدور رای آزاد شدند. "