هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دولت برای استخدام نیرو فکر اساسی بردارد

دولت برای استخدام نیرو فکر اساسی بردارد



به گزارش خبرنگار افق کویر؛ کارمند بانک که به آن متصدی امور بانکی یا تحویلدار نیز گفته می شود، از افراد اصلی هر شعبه محسوب می شود که ارتباط دائم و مستقیم با مشتریان بانک دارد. به عبارتی معمولا وقتی مشتری وارد بانک می شود، اولین فردی که با او برخورد دارد کارمند بانک است. در این شماره با "محمد علی دهشی" دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق و کارمند بانک ملی ایران شعبه مرکزی بافق (مسوول تسهیلات) به گفتگو پرداخته ایم.

وی ابتدا از سوابق کاری خود به صحبت پرداخت و گفت: دارای ۱۹سال سابقه خدمت می باشم؛ که ۲سال بدو خدمت را در بانک ملی ندوشن به خدمت مشغول بودم و بعد از آن مدتی در شعبه های رضوانشهر زارچ میبد و… در زمینه دریافت و پرداخت به مردم عزیز خدمت داشته ام. سپس به مدت حدود سه سال در بانک ملی شعبه ۱۷ شهریور یزد در سایر امور بانکی خدمت رسانی نمودم و از اول اردیبهشت سال جاری تاکنون افتخار خدمت رسانی به مردم خونگرم و شریف و بسیار مودب شهر بافق در قسمت تسهیلات می باشم.
نمایندگی تمامی ادارات
و ارگان های دولتی را داراست
دهشی؛ در خصوص تسهیلات پرداختی با توجه به اینکه شهر بافق مرکزیت این شهرستان می باشد و در مجموع دارای جمعیت زیادی است؛ افزود: تقریبا نمایندگی تمامی ادارات و ارگان های دولتی را دارا بوده و چندین معدن طبیعی در حال بهره برداری را در خود جای داده است.

انواع تسهیلات در بانک ملی

وی ادامه داد: همچنین وجود روستاهای متعدد در اطراف شهر بافق تسهیلات پرداختی از تنوع زیادی برخوردار است؛ که می توان از تسهیلات ودیعه مسکن، کشاورزی، ازدواج، شهریه دانشجویی، جعاله و….. به عنوان نمونه نام برد.

کمبود کادر در شعبه خصوصاً
در قسمت تسهیلات

کارمند بانک ملی پیرامون مشکلات بانکداری اظهار کرد: مشکلات همیشه وجود داشته و تا مشکلی نباشد راه حلی به وجود نمی آید؛ ولی عمده مشکلی که در محیط کار ما به چشم می آید با توجه به مرکزی بودن شعبه بافق کسر کادر در شعبه خصوصا در قسمت تسهیلات است که این مشکل به نوعی مشکل تمامی شعب بانک ملی کشور می باشد و امیدواریم دولت محترم زمینه استخدام نیرو را فراهم و در جهت رفع این مشکل فکر اساسی بردارد.

از مردم خوب و شریف
و مهمان نواز بافق توقعی ندارم

وی در خصوص نحوه برخورد ارباب رجوع و مشتریان تصریح کرد: به سهم خودم از مردم علی الخصوص مردم خوب و شریف و مهمان نواز بافق توقعی ندارم. از اینکه خدای مهربان افتخار خدمت به این مردم عزیز را نصیب من نموده است بسیار شاکر و سپاسگزارم. از مردم عزیز بافق می خواهم که اگر قصوری در کار اینجانب مشاهده کرده اند اینجانب را حلال نمایند.
مسئولین؛ خدمت به مردم را
سرلوحه کار خود قرار دهند

دهشی خطاب به مسئولین خاطرنشان کرد: مردم بافق بسیار خوب، فهیم و قدر شناس هستند؛ که این بالاترین نعمت برای یک کشور است پس تا می توانند خدمت به این مردم و رفع مشکلات آنها را در سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی در پایان از ریاست محترم شعبه آقای عراقی که با راهنمایی اینجانب در تمام زمینه ها باعث شده؛ فشار و مشکلات کاری خللی را در خدمت رسانی به مردم وارد نشود؛ کمال تشکر و قدردانی نمود و افزود: از ریاست محترم اداره امور شعب آقای اردکانی و معاونین محترم ایشان که تمام وقت و انرژی خود را در جهت رفع مشکلات همکاران و مشتریان بانک گذاشته اند؛ سپاسگزارم.
در پایان از حسن توجه هفته نامه افق کویر به بانکداری و ریاست محترم هفته نامه افق کویر و تمامی همکاران که ترتیب این مصاحبه را داده اید سپاسگزاری می نمایم.

الهام نصیرزاده