هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دوشنبه 3 آذر مشعل گاز بافق روشن خواهد شد

دوشنبه 3 آذر مشعل گاز بافق روشن خواهد شد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر، فرماندار بافق در حاشیه افتتاح مسجد عباس بن علی (ع) به پرسشهای خبرنگار هفته نامه افق کویر پاسخ داد.
 وی در خصوص کمبود پزشک متخصص سونوگرافی در بیمارستان ولیعصر(عج) گفت: از این موضوع کاملاً اطلاع دارم، ظرف 10 روز آینده قول مساعد داده شده این مشکل به طور کامل حل و فصل گردد.
طلایی مقدم درخصوص دستاورد سفر خود به تهران گفت: با «صالح» معاون پارلمانی نوبخت معاون برنامه و بودجه ریاست جمهوری ملاقاتی داشتیم. در این دیدار دو موضوع جاده و بیمارستان مطرح شد که وی در مورد جاده قول داده است تا اعتبار آن که 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات راه و شهرسازی می باشد تأمین گردد، با این وجود کار به هیچ وجه تعطیل نخواهد شد. در خصوص بیمارستان نیز قرار شد هیئتی برای بازدید فرستاده شود. در ابتدا طرح اول که ساختمان 32 تختخوابی بود پذیرفته شد، اما با پیگیری های انجام شده نقشه های ساختمان 64 تختخوابی تأیید گردیده درحال حاضر نیز در صدد آن هستیم تا ساختمان را به 96 تختخوابی افزایش دهیم.
وی از سفر استاندار به بافق خبر داد و گفت: روز دوشنبه 3 آذر مشعل گاز بافق روشن خواهد شد، در ضمن لوله کشی گاز منازل نیز آغاز گردیده است.