هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دوره آموزشی مربی و داور جودو برای بانوان یزد برگزار می‌شود

دوره آموزشی مربی و داور جودو برای بانوان یزد برگزار می‌شود


نائب رئیس هیئت جودو استان یزد:

فاطمه پژوهش در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: پیش از این کلاس‌های داوری رشته جودو برای بانوان در استان برگزار و اکنون از این ظرفیت استفاده شده است.
وی با اشاره به کمبود مربی این رشته در استان، افزود: به‌دلیل وقفه‌ چند ساله‌ که در جودو استان ایجاد شده این رشته به‌ویژه در بخش بانوان یک مقدار ضعیف شده و تلاش داریم با استعدادیابی و کار در بخش نوجوانان و جوانان در آینده تیم خوبی را داشته باشیم. پژوهش با اشاره به فعالیت‌های انجام شده برای جودو در شهر یزد، گفت: تدابیری برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌ها و نیز پرورش داوران و مربیان برای فعال نمودن شهرستان داریم. نایب رئیس هیئت جودو استان یزد افزود: میزبانی این دوره از مسابقات  در بافق نیز برای فعال شدن جودو این شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به کسب مقام‌ها و عناوین ورزشکاران استان در گذشته، عنوان کرد: بانوان جودوکار استان استعداد خوبی دارند ولی بدلیل وقفه ایجاد شده با افت مواجه شدیم ولی با کار و  برنامه‌ریزی در آینده بطور حتم موفق می‌شویم. وی افزود: سالن و مدرسه جودو خوبی در یزد داریم و با آماده شدن مربیان از لحاظ فنی امکان راه‌اندازی داریم. پژوهش با بیان این مطلب که جودو بانوان پشتیبان مالی ندارد، افزود: شرکت‌ها برای حمایت مالی این رشته همکاری نمایند تا رشد این رشته را داشته باشیم. نایب رئیس هیئت جودو یزد با تقدیر از همکاری خوب مدیر کل ورزش و جوانان استان و مسئولان شهرستان بافق در برپایی این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی از ورزش بانوان، برگزاری اردوهای مناسب و تلاش برای میزبانی تیم ملی در استان زمینه کسب تجربیان مناسب و پیشرفت جودو استان را فراهم می‌نماید