هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دغدغه والدین ادامه دارد

دغدغه والدین ادامه دارد



به گزارش هفته نامه افق کویر، تعدادی والدین دانش آموزان، صبح روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه جهت نارضایتی بازگشایی مدارس، درب اداره آموزش و پرورش بافق تجمع نمودند، خبرنگار ما؛ در محل حاضر و با تعدادی از والدین به گفتگو پرداخته؛ که در ادامه می خوانید.
بانویی که تمایل به معرفی خود نداشت؛ اعلام کرد: وقتی به مدرسه فرزندم رفتم؛ هیچکدام از دانش آموزان ماسک و دستکش نداشتند و این صحنه نگران کننده است.
مادر ۴۵ ساله دیگری بیان داشت: من با دیدن برخی از صحنه ها در مدارس دیگر فرزند خود را به مدرسه نمی فرستم، حتی اگر قرار باشد سال آینده در همین کلاس درس بخواند.
در ادامه بانو تفکری گفت: دانش آموزان به چند گروه تقسیم بندی شوند. نه اینکه ۱۵ نفر در یک کلاس درس حضور پیدا کنند.
مادر ۳۵ ساله ای در تأیید حرف وی گفت: کلاس فرزندم بسیار کوچک و گرم است . چگونه می توان در این محیط نامناسب بهداشت را رعایت شود.
یکی دیگر از والدین گفت: من جان فرزندم را به خطر نخواهم انداخت.
بانو زارع مادر دلبندی؛ تصریح کرد: دخترم در کلاس سوم نکات بهداشتی را راعایت می کند، ولی فرزندم که در کلاس اول و کوچکتر است هیچگونه نکات بهداشتی را نمی تواند رعایت کنند. و امکان ناقل بودن هر کدام از فرزندانم وجود دارد.
یکی دیگر از والدین در ادامه گفت: قبل از اینکه اتفاقی برای فرزندان و خانواده ها رخ بدهد، از حضوری شدن مدارس جلوگیری شود.
بانوتشکری مادر نگرانی دیگرکه در حال قدم زدن بود؛ بیان داشت: فشار عصبی و استرس فراوان؛ قابلیت فهم و درک درس را از فرزندم گرفته و با این وضعیت موج دوم کرونا در بافق قطعی خواهد بود.
در این خصوص رئیس آموزش و پرورش تمامی والدین را به آرامش دعوت کرد و از آنها خواست تا پیشنهاد ها و نظرات خود را بر روی برگ نوشته و تحویل روابط عمومی بدهند.

حدیثه امیریان|