هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دغدغه رانندگان کامیون های حمل سنگ

دغدغه رانندگان کامیون های حمل سنگ



اکرم عباسی| به گزارش هفته نامه افق کویر، پنجشنبه هفته گذشته، مهدی داوودیان و محمود همتی پور با حضور در دفتر هفته نامه افق کویر به بیان مشکلات کامیون داران حامل سنگ آهن از سه چاهون به معدن چغارت پرداختند.
محمود همتی پور گفت: تعدادی از کامیونها از سال 1382 که جاده سه چاهون به چغارت خاکی بوده تا امروز که آسفالت شده در این محور مشغول به فعالیت و حمل سنگ آهن از سه چاهون به چغارت هستند.
نماینده کمپرسی داران شهرستان افزود:حدود یک سال است که تناژبار کامیونها را شرکت کم نموده و به یک شرکت خصوصی راه آهن واگذار کرده است. 
وی تصریح کرد: در این مسیر حدوداً به طور مستقیم و غیرمستقیم هزار نفر از جمله؛ کارکنان پمپ بنزین، لوازم یدکی، لبنیاتی و ...امرار معاش می کنند، ولی متأسفانه از یک سال گذشته که بار کامیونها را کم کرده اند مشکلاتی دررابطه با اشتغال به جود آمده است. 
مهدی داوودیان ادامه داد: قبل از اینکه حمل بار سنگ به شرکت خصوصی راه آهن واگذار شود روزانه کامیونها 7 سرویس سنگ را جابه جا می کردند؛ اما در حال حاضر به طور میانگین 2 الی 3 سرویس جابجایی سنگ داریم.
وی با بیان اینکه 100 کامیون در این مسیر فعالیت دارند افزود: اگر این رویه ادامه داشته باشد بیکاری تعدادی از رانندگان و و مشاغل بافق را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به این موضوع که از مردادماه شرکت هیچ وجهی در رابطه با حمل سنگ به کامیونها شرکت پرداخت نکرده است تصریح کرد: خواسته ما از مسئولین مربوطه این است که مشکل ما را رفع نمایند.
وی اظهار داشت؛حتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر هفته گذشته جلسه ای تشکیل دادند تا در آن کامیون داران با مسئولان  سنگ آهن مشکلات خود را بیان کنند ما در این جلسه شرکت کردیم؛ اما خبری از طرف مقابل نبود.