هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دستگیری پدر و پسری با یک کیلوگرم تریاک در بافق

دستگیری پدر و پسری با یک کیلوگرم تریاک در بافق



 
ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو سواری، پدر و پسری را با یک کیلوگرم تریاک دستگیر کردند.
به گزارش خبرنگارافق کویر، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافق در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و بازرسی از خودروهای عبوری در محور بافق - سیریز به یک دستگاه خودرو سواری در رابطه با حمل مواد مخدر مشکوک و آن را متوقف کردند.
با بررسی اولیه محقق  شد که راننده خودرو به همراه فرزندش از کرمان عازم یزد هستند که ماموران در بازرسی دقیق از خودرو مقدار یک کیلوکرم تریاک که به طرز ماهرانه ای درون خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط و راننده را دستگیر کردند.
گفتنی است، هر دو متهم به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند .
 
 
مزاحم تلفنی،سر از زندان مرکزی یزد درآورد
 
فردی که با ایجاد مزاحمت برای دیگران، موجبات آزار و اذیت آن ها را فراهم می کرد توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بافق دستگیر و روانه زندان مرکزی یزد شد.
به گزارش خبرنگار افق کویر، ماموران اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بافق با اطلاع از اینکه فردی به هویت معلوم ضمن تماس تلفنی و ایجاد مزاحمت برای دیگران، موجبات آزار و اذیت آن ها را فراهم می کند، موضوع شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.
ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان بافق، با بررسی ها و اقدامات اطلاعاتی و پس از صحت و سقم موضوع، نامبرده را شناسایی و در مخفیگاهش در بافق دستگیر کردند.
گفتنی است، با تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی و طی حکم بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بافق، روانه زندان مرکزی یزد شد
 
توقیف کامیون با ۱۳ میلیون 
و ۷۰۰ هزار ریال خلافی در بافق
 
ماموران گشت پلیس راهور شهرستان بافق، یک دستگاه کامیون را با ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال خلافی و ۶۷ مورد تخلف رانندگی توقیف کردند.
به گزارش خبرنگار افق کویر، سرهنگ فرهاد بیگلری فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران گشت پلیس راهور شهرستان بافق در راستای قانون رسیدگی به تخلفات وسایل نقلیه، با اجرای طرح برخورد با تخلفات در سطح معابر درون شهری یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.
وی افزود: با استعلام انجام شده مشخص شد که خودروی مذکور دارای ۶۷ مورد تخلف به مبلغ ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال می باشد که در این خصوص خودرو جهت سیر مراحل بعدی به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی، پلیس را در خدمت رسانی یاری کنند