هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دستگیری معاون جعلی دادستان نظامی تهران

دستگیری معاون جعلی دادستان نظامی تهران



مردی که تحت عنوان بازپرس و معاون دادستان نظامی تهران، اقدام به کلاهبرداری و جعل اسناد کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهروند، اسفندماه ‌سال گذشته مردی به دفتر شرکت خدمات مهندسی در خیابان نیاوران تهران مراجعه‌ و با نشان دادن کارت جعلی، خود را بازپرس و معاون دادستان نظامی تهران و دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق تجارت معرفی  ‌کرد.

وی ادعا کرد که می‌تواند در امور حقوقی با شرکت همکاری کند و حل مشکل دو ملک متعلق به شرکت را در مراجع قضایی برعهده می‌گیرد. او پس از گذشت مدتی با ارایه یکسری احکام قضایی جعلی مدعی شد که موفق به حل مشکل پرونده‌ها شده و بابت این کار مبلغ ٣١١‌میلیون تومان از شرکت می‌گیرد. پس از مدتی مدیران شرکت متوجه جعلی بودن احکام می‌شوند ولی متهم آنان را تهدید می‌کند که در صورت افشای موضوع، برایشان مشکل ایجاد می‌کند.

در نهایت یکی از مدیران شرکت، موضوع را به حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح گزارش کرد که برای جلوگیری از متواری شدن متهم، با حکم مراجع قضایی و انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، مرد جاعل دستگیر و به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع و غصب عنوان، بازداشت شد.

وی به همین شیوه از شخص دیگری نیز ٢٥میلیون تومان دریافت کرد و قرار بوده بعد از پایان کار ٢٠٠‌میلیون تومان دیگر بگیرد که دستگیر می‌شود.