هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دستگیری سارق اسناد و و چک های سفید امضاء ۸۰۰ میلیون ریالی در بافق/828

دستگیری سارق اسناد و و چک های سفید امضاء ۸۰۰ میلیون ریالی در بافق/828



دستگیری سارق اسناد و و چک های سفید امضاء ۸۰۰ میلیون ریالی در بافق
 
فرمانده انتظامی شهرستان بافق از دستگیری سارق مغازه ای که اقدام به سرقت گاوصندوق حامل چک های سفید امضاء و اسناد و مدارک به ارزش ۸۰۰ میلیون ریالی کرده بود خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد کمالی" گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از وقوع چندین فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهر بافق، با توجه به حساسیت موضوع و خواسته به حق شهروندان مبنی بر رسیدگی به موضوع، مراتب را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ کمالی ادامه داد: در بررسی صورت گرفته توسط تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی و تحقیقات بیشتر مشخص شد سارق به تنهایی در یک اقدام عجیب یک گاو صندوق به وزن ۳۵۰ کیلویی را از داخل مغازه ای خارج و اقدام به سرقت کرده است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات فنی و پلیسی در راستای شناسایی سارق و کشف اموال مسروقه توسط کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان انجام که در نهایت با همکاری مردمی و پس از حضور تیم بررسی صحنه پلیس آگاهی، گاوصندوق در یکی از شهرستان های همجوار کشف شد.
سرهنگ کمالی افزود: گاو صندوق مذکور که بوسیله دیلم شکسته شده بود شامل بیش از ۷۰ فقره چک سفید امضاء و مبلغ دار به ارزش تقریبی بیش از ۸۰۰ میلیون ریال به همراه اسناد و مدارک دیگر کشف که طی مراحل قانونی تحویل مالباخته شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بافق در پایان از شهروندان خواست به هیچ عنوان اسناد و مدارک و چک های خود را داخل گاوصندوق قابل حمل در مغازه ها نگهداری نکنند و حتی المقدور واحدهای صنفی ایمن سازی و رعایت نکات ایمنی مغازه و صنف خود را به دوربین مداربسته مجهز کنند.