هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

در محور کمربندی شمالی بافق؛ نزدیک باربری ها؛ وسط بلوار را برای لوله گذاری آب قنات تراب آباد حفر کردند؛ ولیب آسفالت نشده و ماشین ها که با سرعت معمولی هم رد می شوند درون این دست انداز می افتند.

در محور کمربندی شمالی بافق؛ نزدیک باربری ها؛ وسط بلوار را برای لوله گذاری آب قنات تراب آباد حفر کردند؛ ولیب آسفالت نشده و ماشین ها که با سرعت معمولی هم رد می شوند درون این دست انداز می افتند.



 

 

از فرماندار محترم شهرستان بافق می خواهیم به موضوع تعاونی مسکن اندیشه فرهنگیان بافق ورود پیدا کنند. ما زمین سنددار خریدیم؛ چطور تعاونی مسکن سنگ آهن زمین بی سند می خرد و واگذار می کند اما ما که زمین سند دار خریدیم اینطوری شده است.
۹۱۳-۶۹۳
————-
در محور کمربندی شمالی بافق؛ نزدیک باربری ها؛ وسط بلوار را برای لوله گذاری آب قنات تراب آباد حفر کردند؛ ولیب آسفالت نشده و ماشین ها که با سرعت معمولی هم رد می شوند درون این دست انداز می افتند و راننده ها هم بد و بیراه می گویند؛ خدا را خوش نمی آید این همه خرج کرده اند ولی یک لایه آسفالت روی مسیر کانال لوله نریخته اند.
۹۹۱-۳۰۲
————-
چرا اداره آبفای بافق به فکر توسعه شبکه آب شرب مردم نیست! در برخی محلات فشارر آب خیلی پایین است و در محدوده چاههای کشاورزی آب قطع می شود! اگر خشکسالی هست چرا به فکر حفر چاه آبی نیستند! چرا فرمانداری نسبت به این موضوع جدیتی ندارد؟
۹۰۱-۶۰۳
————-
کل آب زاینده رو که برای بافق می آید ۷۰ لیتر در ثانیه است و مصرف آب شرب بافق بیش از ۳۰۰ لیتر بر ثانیه است. حال اگر مسئولین آبفای بافق و آب منطقه ایی به فکر تامین آب مردم و شهروندان نباشند؛ قاعدتا باید آب را جیره بندی کرد.
۹۹۴-۵۸۷
————-
زمین برای تعاونی مسکن فرهنگیان به هزار مکافات پیدا کردیم و برای فرهنگیان بافق خریداری شد؛ حالا چطور شده که زمین سنددار، سند آن را دادگاه باطل کرده این خیلی چیز عجیبی است! اگر به این راحتی بتوان سند ملکی را باطل کرد که سنگ روی سنگ بند نمی شود!
۹۹۱-۴۸۰
————-
درختان نخل در بلوار بسیج و روربروی فرمانداری به آن رسیدگی نمی شود! هنوز خوشه های خشک شده خرما از سال پیش بر بالای درخت هست و درخت امسال نیز خوشه داده است. مسئولین لطفا توجه داشته باشند.
۹۱۳-۳۲۱
————-
پیازهای که مخفیانه آورده می شود بی زحمت اطلاع رسانی بشود و قایمکی و سری توزیع نشود؟ اگر خیرات و مبرات هست برای همه باشد نه هر که زودتر فهمید و خبردار شد.
۹۱۶-۶۹۸
————-
در برخی از نقاط سطح شهر بافق؛ شاخه های درخت خرما گاهی به عابران یا خودروها برخورد می کند؛ مثلا در حوالی عابربانک اورژانس؛ لطفا شهرداری توجه داشته باشد.
۹۱۶-۳۶۷
————-
این چه وضعی است که ما اصناف همیشه باید مغازه خود را تعطیل کنیم ولی شرکت دسنگ اهن مرکزی نه تنها ساعت کاری را برای کارگران خود کم نکرده است؛ حتی تعداد روز کاری افراد هم تغییر نکرده است. یک بام دو هوا نمیشه آخر!
۹۱۰-۳۴۰
————-
حدود پنجاه الی شصت نفر سنگ کار و نماکار ساختمانی از استان های غربی وارد بافق شدند و کل کار ساختمان ها را قبضه کردند؛ تازه هر قیمتی هم که گفتند باید قبول کنی! گاهی هم کار را خراب کرده و از بافق می روند که دیگه نمی شود انها را پیدا کرد! خیلی جالب هم هست که فقط خودشان امده اند و زن و بچه شان در شهر خودشان هستند. متاسفانه برخی از آنها هم مشکل اعتیاد دارند و در کل این که باعث می شود که ما کاشی کارهای بافق به خوبی نتوانیم کار کنیم؛ چون که کارها را انها انجام می دهند و مساله دیگر این که تابع هیچ صنفی نیستند و هیچ نظارتی بر روی کار انها نیست! کاش اداره صمت فکری برمی داشت.
۹۱۳-۲۰۵
————-
برخی از صلاحیت ها که رد شده به خاطر این بوده که چرا شورای اسلامی شهر در مسایل سیاسی دخالت می کند! در قانون شوراها، یکی از وظایف شوراهای شهر و روستا دخالت در موضوعات سیاسی و حد و حدود خطوط مرزهای شهر و روستا است.
————-
سند معادن فلات مرکزی چرا از بافق منفک شد و به شهرستان دیگری واگذار شد؟ چرا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری روشنگری نمی کنند. اگر حق انها بوده چرا این مدت در اختیار بافق بوده و اگر مال بافق بوده چرا برای شهری دیگر سند خورده است.
۹۱۰-۳۶۹
————-
کاش پارک ها هم باز می شد تا حداقل بچه ها رو می بردیم پارک تا از این فضای خانه خلاص بشویم! چقدر باید نق و نوق بچه ها را تحمل کنیم؟
۰۹۱۰-۳۰۲
————-
برخی از معلمین در فضای مجاری چنان سر بچه داد می زنند که اگر کلاس ها حضوری بود احتمال کتک خوردن بچه وجود داشت. لطفا مراعات کنند.
————-
چرا مجوز ساخت خانه باغ نمی دهید! وقتی پارک ها تعطیل هست ما کجا برویم برای تفریح! در خانه بچه ها خیلی سر وصدا می کنند.
۹۰۱-۳۴۱
————-
امام جمعه بافق چرا در افتتاحیه ها حضور ندارند. در سفر استاندار یزد به بافق هم اصلا امام جمعه حضور نداشتند. آیا دلیل خاصی دارد یا بخاطر خط فکری اصول گرا و اصلاح طلب هست؟
۹۱۰-۴۱۰