هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

در حال حاضر ضعیف ترین ارتش دنیا از لحاظ انگیزه و روحیه ، ارتش آمریکاست

در حال حاضر ضعیف ترین ارتش دنیا از لحاظ انگیزه و روحیه ، ارتش آمریکاست


سردار نوراللهی معاون دانشگاه امام حسین (ع) در همایش طرح حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان کرد :

در ساعت 16:15 روز چهارشنبه مورخ 16/11/92 همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، همایش طرح حلقه های صالحین پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی توسط پایگاه مقاومت نبی اکرم (ص)، در سالن همایش های آهنشهر و با حضور سردار نوراللهی، معاون دانشگاه امام حسین (ع)، امام جمعه ، مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص)، معاون فرماندار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، جمعی از روحانیون و دیگر مسئولین شهرستان وخانواده معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و رزمندگان و کارکنان و بسیجیان و اعضای حلقه های طرح صالحین شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد.
ابتدا مراسم با کلام ا... وحی و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. سپس آگهی 11 دقیقه ای عملکرد شرکت و کلیپ یک دقیقه ای قاسم سلیمانی که برای اولین بار در ایران توسط یک بسیجی بافقی تهیه شده بود و همچنین کلیپ 5 دقیقه ای گزینه های روی میز حامد زمانی پخش گردید که حال و هوای خاصی به مراسم بخشید.
 پس از آن مشاور امور ایثارگران شرکت و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) طی سخنانی، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، مدعوین ، جانبازان و آزادگان و تبریک به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر، بیان نمود: کارکنان شرکت سنگ آهن از همان ابتدا در دوران جنگ در مراحل مختلف از نظر اعزام نیرو به جبهه، کمک های مالی و ...و همچنین اعزام نیرو به سوریه جزء نفرات اول بوده و اولین گروهی در ایران بود که اعلام آمادگی کرد به سوریه برود و تا کنون با حضور در تمام صحنه های مختلف، به فرامین مقام معظم رهبری لبیک گفته اند.
 رضائی پور در ادامه خطاب به حاضرین در جلسه و مهمان این مراسم، بیان کرد: در رابطه با موضوع اشتغالزایی در طی 20 ماه ، 900 نفر مشغول به کار در شرکت سنگ آهن شده اند که در نوع خود کم نظیر است. همچنین در زمینه علمی و فرهنگی با برگزاری جلسات مشاوره در بین کارکنان و بسیجیان شرکت که آثار بسیار خوبی داشته و کمک ها و مساعدت هایی که در رابطه با اعزام کاروان ها به مناطق جنگی کشور و به ناحیه مقاومت بسیج بافق شده است،که گوشه هایی از عملکرد و فعالیت این شرکت در این چندماه می باشد.
 وی در ادامه از مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص)، جناب آقای عسکری که در تمام برنامه های پایگاه و در امور فرهنگی و خانواده های معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و ایثارگران ، ما را یاری می نمایند تقدیر و تشکر کرد.
مشاور امور ایثارگران همچنین افزود: وقتی در رأس هرم و مدیریت شرکت، فرد بسیجی و جانباز را می بینیم ، شاهد پیشرفت ها ، موفقیت ها و توسعه اقتصادی خواهیم بود.
  در ادامه مراسم، لوح های تقدیری که از سوی فرمانده گردان امام حسین (ع) تهیه شده بود به رسم یادبود به امام جمعه، مدیرعامل و فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص)، مدیر روابط عمومی و جانشین فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) تقدیم گردید.
 پس از آن مهمان ویژه این همایش سردار نوراللهی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سی و پنجمین بهار شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد : این محافل و مجالس که در دهه مبارک فجر برگزار می کنیم جنبه تشریفات و سطحی نگرانه نیستند، بلکه مجالس کیفی، دست آموز و جنبه پاسداشت دارند از خدمات کسانی که موسس این انقلاب بزرگ بودند و هستند و هم یک بصیرت افزایی است برای همه ما که ادامه دهنده این راه هستیم.
 سردار نوراللهی افزود : در طول 35 سالی که از انقلاب می گذرد، این انقلاب دچار حوادث سنگینی شده است . اگر انقلاب اسلامی در چنین جایگاه رفیعی قرار دارد عامل اصلی و اساسی آن ایمان به خدای متعال و وحدت و انسجام مردم در ظل رهبری و روحانیت است.
 معاون دانشگاه امام حسین (ع) ادامه داد: امروز سناریوی دشمن متمرکز است بر تفرقه و تشتت، بحران سازی های فراوان، عملیات های روانی، تحریف و اندیشه های ضد استکباری امام خمینی (ره) و حمله به جایگاه ولی فقیه در حکومت اسلامی. وی تاکید کرد: امروز بحرانی که جهان با آن مواجه است بحران اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیست، بلکه بحران رهبریت شجاع، آگاه، مدبر، عادل و شایسته است.
 سردار همچنین خاطرنشان کرد: اکنون در 161 کشور جهان، منطق انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شده است و این به خاطر اینست که ما در مسیری حرکت کردیم و از اوامری اطاعت نمودیم که آن، امر خداوند متعال  و از حلقوم روحانیت فداکار و پیش قراول بود.
 سردار نوراللهی به اهمیت جایگاه ولایت فقیه در حکومت اسلامی اشاره کرد و افزود: کشور مصر که یک کشور اسلامی و با تمدن فرهنگی غنی به شمار می رود بسیار راحت تر از انقلاب اسلامی ما به پیروزی اولیه دست یافت و نظام اسلامی را بوجود آورد. اما به دلیل عدم جایگاه رهبری شایسته و الهی این انقلاب دوامی نداشت.
 وی اظهار نمود: معیار و ملاک ما در ولایت پذیری مسئولین و مدیران و افراد در جامعه است و تبعیتشان از ولایت ،بایستی ملازمت باشد.
 سردار همچنین اشاره کرد : دشمن تلاشی که می کند تا آن اندیشه استکبار ستیزی امام را تحریف بکند، برای اینست که می خواهد جایگاه والای امام و خلف صالحش را تنزل دهد.
 معاون دانشگاه امام حسین (ع) در پایان مطالب خود در رابطه با این موضوع که دشمن از گزینه نظامی صحبت کرده است، بیان کرد : من به عنوان یک کارشناس نظامی می گویم که در حال حاضر ضعیف ترین ارتش دنیا از لحاظ انگیزه و روحیه ، ارتش آمریکاست و ما با قدرت و عزتی که در این 35 سال بدست آوردیم تا پای جان ایستاده ایم و این درس را از بزرگ مردی گرفتیم که نه در این دهه فجر امسال، بلکه در همه دهه های فجر می گوئیم: (( ساکن میخانه را مقصد نی است ، عارفان را شور و حالت از نی است ، من خمینی را ستایم چون که او،هم خم است و هم می است و هم نی است ))