هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

در اولین فرصت به بافق خواهم آمد

در اولین فرصت به بافق خواهم آمد


رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

به گزارش سایت اطلاع رسانی شورای شهر بافق ؛ این خبر را نائب رئیس شورای شهر عنوان کرد و گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس که با حضور رئیس، نائب رئیس و چند تن از اعضای کمیسیون ، معاون وزیر صنعت،معدن،تجارت ، معاون وزیر اقتصاد و دارایی، نمایندگان صندوق بازنشستگی فولاد، نمایندگان شورای شهر، امام جمعه، فرماندار ،نمایندگان مردم بافق و یزد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و نماینده شرکت سنگ آهن و نماینده کارگران تشکیل شده بود در خصوص ابعاد مختلف خصوصی سازی شرکت سنگ آهن و مشکلات و ایرادات قانونی آن و اینکه تا به الان هیچ یک از تعهدات در بافق عملی نشده است بحث و تبادل نظر گردید. که با شفاف سازی هایی که از طرف هیئت پیگیری مطالبات شهرستان صورت گرفت بسیاری از موارد برای حضار روشن شد به طوری که متقاعد شدند حق بافق تا به الان ضایع شده است.
محمد رنجبر ادامه داد با توجه به موارد مطرح شده رحمانی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت در اولین فرصت به شهرستان بافق خواهیم آمد و از نزدیک شرایط را بررسی خواهیم کرد.
وی ضمن بیان رضایت بخش بودن جلسه نتیجه مهم جلسه را این گونه عنوان کرد که مقرر گردید کمیته ای در شهرستان تشکیل و مطالبات شهرستان پیگیری گردد و از وظایف این کمیته، بررسی درخواست های مرتبط با ۷۱/۵ درصد سهام واگذار شده به صندوق بازنشستگان فولاد، تعیین مدیرعامل و دو نفر هیئت مدیر بومی، پیگیری طرح های سرمایه گذاری و… را عنوان کرد.
وی همچنین ادامه داد قبل از شروع جلسه در دیدار کوتاهی که با وزیر صنعت،معدن، تجارت داشتیم وزیر به نقل از رئیس جمهور خبر لغو واگذاری ۲۸/۵ درصد سهام سنگ آهن مرکزی به فولاد خوزستان را اعلام کرد لذا امیدواریم به زودی دستور مکتوب به سازمان خصوصی سازی ارسال ورونوشت جهت اطلاع به استانداری ارایه شود