هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

درخواست نصب تجهیزات CNGبافق

درخواست نصب تجهیزات CNGبافق



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، رضا شفيعی رئيس شركت نفت ناحيه بافق پیرامون جایگاه CNG  در بافق گفت: زمین و امتیازات این جایگاه مربوط به شهرداری است و در واقع از طرف شرکت نفت و با هزینه آن شرکت ساخته شده است و در اختیار شهرداری گذاشته می شود و مالک جایگاه شهرداری می باشد.
وی درباره زمان راه اندازی این جایگاه افزود: کار اصلی جایگاه تمام شده و منتظر اتمام انشعاب برق و گاز از سوی شهرداری می باشیم تا پس از آن تجهیزات را بیاوریم و ان شاا... راه اندازی شود؛ البته تا زمانی که پست برق از طرف شهرداری آماده نشود؛ تجهیزات هم از تهران ارسال نمی گردد.
شفیعی تصریح کرد: جهت راه اندازی هرچه سریعتر این جایگاه مکاتباتی صورت گرفته است که در آخرین مکاتبات آمده است: با عنایت به برقراری انشعاب برق و گاز جایگاهCNG، مستدعی است نسبت به ارسال تجهیزات برق و راه اندازی هرچه سریعتر این جایگاه دستور اقدامات لازم را مبذول فرمائید. این نامه 16 آذرماه به دست شرکت رسیده است و من هم نامه ای به تهران ارسال خواهم کرد که با توجه به اینکه انشعاب برق و گاز جایگاه برقرار شده است تجهیزات جایگاهCNGرا برای ما ارسال کنید.
وی عنوان کرد: شهرداری بافق مشکلاتی با اداره برق بر سر هزینه داشتند که خوشبختانه آن مشکل هم با کمک فرمانداری و شرکت نفت رفع گردیده است.