هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ددمنشان نباید به اهداف پلید خود دست یابند

ددمنشان نباید به اهداف پلید خود دست یابند



حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز قلب ها را جریحه دار کرد! تروریستی در میان آشوب های اخیر وارد حرم شاه چراغ شیراز شده و با اسلحه تعداد 13 نفر را شهید کرد و 30 نفر را زخمی و مصدوم نمود. گروهک ملحد داعش که از سوی سرویس های جاسوسی غرب کمک می گیرد و به نوعی زاییده خط مشی نفاق گونه آنهاست، مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و اعلام کرد «این نیز آخرین آن نخواهد بود.»
حال وظیفه مردم و مسئولین در قبال این جنایت چیست؟ آیا باید گذاشت تا این تروریست ها مجالی پیدا کرده و دست به سبعویت و وحشی گری بزنند؟ آتش کینه و عداوت آنها تا کجا ادامه دارد که حتی به زنان و مردان و کودکان بی دفاع هم رحمی ندارند! کودکانی بی دفاع که مصداق « بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ » (قرآن کریم، تکویر، 39 )هستند.
در پاسخ باید گفت: هر چند ملت مبارز ایران اسلامی بر سر تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تاکنون شهدای بسیاری با توسل به ائمه اطهار(علیه السلام) و در راه خداوند تقدیم کرده و قطعا این جنایت هم آخرین آن نخواهد بود؛ اما این اجازه را نخواهد داد که این ددمنشان به اعمال پلید و ناشایست خود همچنان ادامه بدهند.
«ملت امام حسین(علیه السلام)» سالهاست که با مکتب شهادت انس و الفت گرفته و شهید شدن را افتخاری بس بزرگ می داند؛ اما روا نمی دارد تا ذره ایی این اقدامات شوم در اهداف انقلاب اسلامی انحرافی ایجاد کند.
حوادث اخیر که دشمن تلاش دارد تا از آن بهره برداری سوء داشته و متاسفانه عده ایی ناآگاهانه در آن مسیر حرکت می کنند راه به جایی نخواهد برد.
حضرت امام خمینی(رحمه الله) بارها فرمودند:« بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید»
اما وظیفه نیروی انتظامی و جان برکفان امنیت آن است تا با اقتدار کامل سدی شوند در مقابل این اتفاقات ناگوار و با تکیه بر ذات پاک مقدس باری تعالی این درخت تناور انقلاب اسلامی که هم اکنون ریشه دوانده محافظت کنند و دشمنان بدانند با این حوادث از رشد و بالندگی این شجره طیبه هرگز کاسته نخواهد شد.
وظیفه دیگر مسئولان ان است تا این ملت مبارز را همراهی کنند و تلاش کنند تا مشکلات معیشتی مردم را حل و فصل کنند.
اکنون وقت دودستگی و انتقام گیری این جناح و آن جناح نیست! زمان آن هست تا با تلاش بیشتر مسایل مردم را در کوتاه ترین زمان برطرف کنند تا دشمن از خلاهای موجود نتواند بهره برداری سویی داشته باشد.
به امید آن وقتی که روز به روز شاهد بالندگی جمهوری اسلامی در تحت زعامت حضرت بقیه ا... اعظم باشیم. باید به حبل المتین و نقش والای رهبری تمسک جست و اطاعت نمود. آرزوهای پوشالی دشمن که در تلاش هست با ایجاد نفاق و دو دستگی و دامن زدن به اختلافات قومی و مذهبی جلوی رشد این درخت تناور را بگیرد؛ نقش بر آب نمود. انشاا…تعالی

محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حسین تشکری بافقی
صاحب‌امتیاز و مد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌یرمسئول