آرشیو مطالب آرشیو مطالب

آرشیو هفته نامه

پرسش از شما، پاسخ از مسئولین پرسش از شما، پاسخ از مسئولین

_


نام شما
نام خانوادگی
این فیلد اجباری است.
ایمیل
سوال

هفته نامه هفته نامه

« بازگشت

دختر ۶ ساله بافقی بر اثر حساست دارویی درگذشت


مهر، نازنین صادقی، دختر بچه شش ساله بافقی به دلیل تزریق آمپول پنی سیلین درگذشت.
حسین صادقی، پدر این دختر با تشریح این واقعه بیان کرد: فرزندم را در حالی که تب‌دار و بیمار بود، عصر روز دوشنبه برای درمان به مطب یکی از پزشکان بافق بردم.
وی با بیان اینکه پزشک برای فرزندم آمپول پنی سیلین تجویز کرد، اظهار داشت: این آمپول به همراه آمپول ضد تهوع به دخترم تزریق شد.
صادقی افزود: پزشک تاکید کرد چنانچه فرزندتان دچار تهوع شد، قطره ای که تجویز شده طبق دستور به او بدهید.
صادقی عنوان کرد: به علت شیفت شب کاری در خانه حضور نداشتم اما صبح که به منزل رسیدم همسرم گفت از دیشب نازنین، آرام و قرار ندارد و متوجه شدم اصلا حال دخترم خوب نیست.
پدر این کودک بیان کرد: از وحشت اینکه در مسیر بافق به یزد برای دخترم اتفاقی رخ دهد او را به بیمارستان ولیعصر(عج) بافق رساندم، در آنجا به وی سرم وصل کردند و موادی که به گفته خودشان ضد تشنج بود، به سرم اضافه شد.
وی ادامه داد: طولی نکشید که چشمان فرزندم سفید شد و لرزه کل بدنش را فرا گرفت، بالاخره در همان روز با آمبولانس دخترم به بیمارستان شهید صدوقی اعزام شد.
صادقی خاطرنشان کرد: نازنین راس ساعت ۱۱:۳۰ در بیمارستان یزد بستری شد و آزمایشی از او گرفتند و به علت اینکه حالش اصلا خوب نبود تا ساعت ۴:۴۵ عصر روز گذشته دو بار عملیات احیا برایش انجام شد اما متاسفانه به دلیل نامعلوم فرزند خود را از دست دادم.
برخی پزشکان معتقدند وی به دلیل حساسیت دارویی به آمپول پنی‌سیلین و ناسازگاری داروها به یکدیگر جان خود را از دست داده است.