هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دختران و زنان یزدی پتانسیل های خوب در امر ورزش

دختران و زنان یزدی پتانسیل های خوب در امر ورزش


مسعود شریعتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

به گزارش، روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار یزد برگزار شد.
 مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط، سلامتی، تندرستی و پویایی جامعه گفت: ورزش علاوه بر ایجاد نشاط، سلامتی، تندرستی و پویایی  در جامعه، زمینه فعالیت های مدنی را جهت توسعه یافتگی جامعه ایجاد می کند از این رو کشورهای توسعه یافته به نحو شایسته از این امر بهره می گیرند.
وی اظهار داشت: مرکز استان با دارا بودن بیش از نیمی از جمعیت ،ظرفیت و پتانسیلی خوبی در توسعه ورزش به خصوص ورزش همگانی که یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید است ،دارد که باید با برنامه ریزی زیرساختهای مناسب برای حضور عموم مردم به خصوص جوانان در صحنه های ورزشی و رشد و بالندگی و اثرگذاری آنان مهیا شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در بخش پایانی صحبت های خود بر توسعه ورزش بانوان تاکید و تصریح کرد: دختران و زنان یزدی از جمله پتانسیل های خوب این شهرستان می باشند که باید با اهمیت و حمایت بیشتر به این قشر زمینه را جهت ارتقای ورزش بانوان این شهرستان فراهم آوریم.
فرماندار یزد هم در این نشست بر توسعه ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش علاوه بر سلامت جسمانی در حفظ آرامش جامعه و دوری از معضلات اجتماعی نیز اهمیت بسزایی دارد که در این راستا باید نگاه ویژه‌ای به مباحث ورزشی داشته و با اجرای یک برنامه جامع و فراگیر در آینده شاهد رشد و توسعه بی نظیر این حوزه باشیم.
محمود شاکری شمسی افزود: نیاز امروز جوانان با گذشته بسیار متفاوت است چرا که انتظارها فراتر رفته و به همین سبب باید از ابزارهای به روز و پیشرفته جوانان که آینده سازان این مرز و بوم هستند را از معضلات اجتماعی دور کنیم.
وی خاطرنشان کرد: خانواده ها برای دوری جوانان از معضلات اجتماعی باید به امر ورزش توجه کنند و مسئولان نیز باید زمینه حضور جوانان را در عرصه ها و رشته های مختلف ورزشی فراهم کنند.
در این مراسم داود فتح آباد به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد معرفی و از زحمات علی غیاثی سرپرست این اداره تقدیر شد.