هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دایر بودن نانوایی سنگک در گرو استقبال شهروندان بافقی

دایر بودن نانوایی سنگک در گرو استقبال شهروندان بافقی



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، یکی از شهروندان معترض شده است که ساعت 6:45 دقیقه صبح به چند نانوایی در یک خیابان مراجعه کردم و همه نانوایی ها بسته بود و مجبور شدم برای تهیه نان به خیابان و محله مهدیه مراجعه نمایم. خبرنگار ما طی تماس تلفنی با ولی ا.. رنجبر رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بافق این موضوع را پیگیری نمود.
رنجبر با بیان اینکه تابلوهایی درب نانوایی ها نصب گردیده که در آن روزهای تعطیلی و پختشان درج شده است گفت: نانوایی های بافق بعضاً بعدازظهر پخت می باشند و بعضی ها صبح پخت دارند، حتی در دو زمان مختلف یعنی 7صبح تا 10 و برخی از 10 تا ساعت 13 پخت می کنند و هرنانوایی برحسب روزهایی که مشخص شده تعطیل می باشد تا با یکدیگر تداخل نداشته باشند و مردم در تمام ساعات بتوانند نان تهیه کنند.
وی افزود:  برای اینکه مردم بتوانند از این برنامه ریزی اطلاع داشته باشند تابلوهای همسانی را در تمام نانوایی ها نصب کرده ایم و مشخصات آن نانوایی از وزن چانه، قیمت نان، تعطیلی مجاز و همه اطلاعاتی که شهروندان به عنوان مصرف کننده باید بدانند در آن قید گردیده است.
رنجبر تصریح کرد: از مراجعه کنندگان درخواست می کنم ابتدا به تابلو نگاه کنند تا روز تعطیلی نانوایی نباشد و اگر ساعات پخت با ساعتی که وی مراجعه کرده است همخوانی نداشت؛ می توانند تخلف نانوایی را به اداره صنعت و معدن و تجارت از طریق سامانه 124منعکس نمایند و ما حتما برخورد خواهیم کرد؛ ضمن اینکه ناظران این اداره و ناظران اتاق اصناف و فرمانداری بر روی کار نانوایی ها نظارت دارند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر نانوایی سنگک در شهرستان پخت دارد یا خیر؟ اظهار داشت: چندماه پیش حدود 20 روزی نانوایی تعطیل بود، ولی در حال حاضر فعال است؛ اما به علت اینکه شهروندان بافقی زیاد تمایل به نان سنگک ندارند و نان هایش فروش نمی رود؛ گلایه مند است و امکان تعطیلی آن وجود دارد.