هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دانیال و 6 مادر بزرگ!

دانیال و 6 مادر بزرگ!


دانیال و 6 مادر بزرگ!

دانیال حیدری کودکی ابرکوهی است که دارای 6 مادر بزرگ می باشد و مسن ترین مادر بزرگ او هم اکنون یک قرن از زندگی با برکتش می گذرد.
به گزارش سرو ابرکوه، دانیال حیدری کودکی 2 ساله است که در حال حاضر 6 مادر بزرگ دارد. جوان ترین مادر بزرگ دانیال، گل ریز امیدواری است که 49 سال دارد و مسن ترین مادر بزرگ سیده زبیده مرتضوی زاده می باشد که عمر با برکتش به یکصد سال می رسد.
دانیال 4 مادر بزرگ مادری دارد: گل ریز امیدوار متولد 1343، مریم بیگم موسوی زاده متولد 1311، فاطمه نیکزاد متولد 1310، سیده زبیده مرتضوی زاده متولد 1298 و همچنین 2 مادر بزرگ پدری: بلقیس حیدری متولد 1342 و زهرا رضایی متولد 1311.
مریم امیدسالاری و ابوالفضل حیدری پدر و مادر دانیال این 6 مادر بزرگ را یکی از بزرگ ترین برکات زندگی خود و دانیال دانستند و از اینکه در کنار این عزیزان زندگی می کنند بسیار احساس خرسندی کردند. آنها ابراز داشتند که رمز خوشبختی تمام فرزندان، دعاهای خیر والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ ها است که همیشه بهترین ها را برای فرزندان خویش از خداوند می خواهند.
این 6 مادر بزرگ عزیز و مهربان در کنار سایر نوه و نتیجه هایشان هر از چند گاهی در خانه آبا و اجدادی جمع می شوند تا پیوندهای عمیق خانوادگی بر اثر مشغله های روزمره و مشکلات زندگی، گسسته نشود و حتی بیش از پیش محکم شود.
خانم سیده زبیده مرتضوی زاده که مسن ترین مادر بزرگ دانیال و دارای 90 فرزند، نوه، نتیجه و نبیره می باشد در کنار نوهایش گفت: برایتان دعا می کنم که همیشه تن سالم و دلی خوش داشته باشید.