هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خودداری اداره راه از تحویل کنارگذر سنگ آهن مرکزی

خودداری اداره راه از تحویل کنارگذر سنگ آهن مرکزی



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، مهندس سیدابراهیم حسینی مسئول واحد پشتیبانی سنگ آهن مرکزی پیرامون نابسامانی میدان غدیر در قسمت ورودی بافق گفت: پیمانکار محوطه سازی میدان غدیر عملکرد قابل توجهی نداشت به همین خاطر در حال انجام مراحل خاتمه پیمان و گرفتن پیمانکار جدید می باشیم تا با سرعت بهتری کار انجام شود. 
مسئول واحد پشتیبانی سنگ آهن مرکزی در خصوص کنار گذر که محل رفت و آمد کامیونها و تریلرها می باشد افزود: این کنار گذر، چون خارج از محدوده شهر است روشنایی نمی خواهد؛ فقط میادین آن نیاز به روشنایی دارد که در حال حاضر میادین روشنایی دارد و مشکلی ندارد.
وی افزود: نظر به اینکه ساخت جاده مربوط به اداره راه و شهرسازی و نگهداری آن به عهده راهداری می باشد شرکت سنگ آهن بنا به ضرورت داوطلبانه با صرف هزینه ای بالغ 15 میلیارد تومان اقدام به ساخت این کنار گذر نموده اما اداره راه علی الرغم پیگیری های مکرر از تحویل جاده خودداری می کند به طوری که این موضوع باعث ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم جاده شده است و عدم نگهداری نیز باعث خراب شدن آن است که از مسئولین استدعا داریم با توجه به اینکه بانی جاده و حفاظت و نگهداری آن به عهده اداره راه می باشد نسبت به تحویل آن اقدامات لازم را انجام دهد . تا باعث دلگرمی و کمک بیشتر شرکت سنگ آهن برای شهر باشیم.