هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خرید و فروش قاچاق در شرایط فعلی محاربه با خداست

خرید و فروش قاچاق در شرایط فعلی محاربه با خداست


امام جمعه ابرکوه:

سرو ابرکوه| حجت الاسلام   حسینی امام جمعه ابرکوه با توجه به جنایات آمریکا در اوایل تیر ماه در سال های گذشته و حمله به هواپیمای مسافر بری در 12 تیر 67  گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب جا دارد؛ از 6 تیر تا دوازده تیر «هفته حقوق بشر امریکا» نامیده شود تا دنیا بیش از پیش منطق امریکا را درک کند.
حجت الاسلام حسینی در لحظات حساس نگارش متن توافق جامع هسته ای اظهار کرد: قطعاً امریکا و همپالکی های غربیش بیش از ایران محتاج این توافق هستند.
حسینی با تقدیر از مواضع رئیس جمهور در احقاق حق ملت  ایران در دیدار با آمانو که تبعیض جهانی در بحث داشتن حق انرژی هسته ای را غیرمقبول خواند، افزود: دولت آمادگی کامل دارد که اگر روزی طرف مقابل  تعهدات خود را زیر پا گذاشت بلافاصله مسیر را برگردانیم و شدیدتر از آنچه در مخیله آنها است، غنی سازی را از سر گیریم .
وی بیان کرد: معنی سخن روحانی و این موضع انقلابی در قبال آپارتاید هسته ای این است که ایران پایبند به تعهداتش است اما از بد عهدی امریکا و غرب غافل نیستیم  و به آنها اعتماد نداریم و اگر آنها بدپیمانی کردند تعهداتش از دوش ایران نیز برداشته خواهد شد.
امام جمعه ابرکوه در سالروز صدور فرمان رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز خاطر نشان کرد: متاسفانه ملت ما نه از دولت خاتمی و نه از دولت های گذشته و حال، عزم جدی بر اجرای این دستور را مشاهده نکرد. امیدواریم در نیمه دوم عمر دولت  تدبیر، شاهد جبران سیزده سال مسامحه کاری های گذشته باشیم.
وی با تاکید بر آثار تخریبی و جبران ناپذیری پدیده شوم قاچاق بر اقتصاد کشور تصریح کرد: حمل قاچاق  و خرید و فروش آن بویژه در شرایط فعلی و تحریم، در حکم محاربه با خدا و رسول است چون موجب اتلاف منابع ارزی، کاهش میزان اشتغال، تضعیف تولید داخلی، اختلال در نظام اقتصادی کشور و دیگر آسیب های بنیان کن اقتصادی میشود.
حسینی ادامه داد: چرا که به فرموده مقام معظم رهبری ضربه به هویت کشور و همه برنامه ریزی ها است  و شرعا حرام قطعی است. چون موجب فساد است. در مصاف با این جریان که قطعا دست سیا آ نرا هدایت و حمایت می کند، باید ملت و دولت و قوه قضائیه نهایت همکاری را داشته باشند.
وی با اشاره به عیادت و دیدار مسئولین از بیماران در بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه تصریح کرد: وضعیت عمومی بیمارستان بحمدالله نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است.
امام جمعه ضمن اشاره به اجرای طرح توسعه بیمارستان در روزهای آینده، گفت: رنگ آمیزی کل بخشها، اطاق ها، سرویس های بهداشتی و راهرو ها با 133 میلیون تومان اعتبار، ارتقاء کیفیت  هتلینگ و 340 زایمان طبیعی رایگان از جمله برنامه هایی است که در طرح تحول سلامت انجام شده است.
حسینی عنوان کرد: فراهم کردن زمینه ماندگاری متخصص، اقدامات تاسیساتی همچون خرید و نصب برجهای خنک کننده، منبع آبگرم، چیلر، دستگاه رادیولوژی، دوربین مدار بسته، تجهیز اطاقها به وسائل لازم و راه  اندازی درمانگاه تخصصی در شیفت عصر از دیگر اقدامات انجام شده می باشد.