هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خبرهای علمی ورزشی باید در صفحه پررنگ‌تر شود

خبرهای علمی ورزشی باید در صفحه پررنگ‌تر شود



حسن آتش افروز، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر ضمن تبریک هفدهمین سالروز انتشار هفته نامه گفت: افق کویر باعث شد تا سطح شعور و آگاهی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و همچنین مباحث ورزشی در قدم بالاتری قرار گیرد. بخشی از فرهنگ جامعه و شهر توسط این هفته نامه احیا گردیده مردم نیز نسبت به تهیه آن حساس می باشند. صدای افق صدای سخنان و درددل مردم است که از این طریق انعکاس داده می شود.
وی افزود: لحاظ شدن تیتر وارونه در مورد خبرهای ورزشی بر جذابیت کار می‌افزاید. پیشنهاد می شود در صورت امکان صفحات هفته نامه رنگی شود. خبرهای علمی ورزشی باید در صفحه پررنگ تر شود. ستونی با عنوان مشاوره ورزشی در نظر بگیرید و توسط کارشناس به آن ها پاسخ بدهید. مطرح شدن سؤال باعث باز شدن فکر خواهد شد.
آتش افروز بیان نمود: به مسایل ورزشی بانوان بیشتر بپردازید صرف خبر نباید باشد. درج کردن اسامی کودکان و نوجوانان ورزشی در هفته نامه سبب دلگرمی و پیشرفت آنان می شود. خبرهای مسابقات ورزشی توسط روابط عمومی هیئت ها باید جامع و کامل تر به دست خبرنگاران برسد.
رییس اداره ورزش و جوانان اظهار داشت: بهتر است هر هفته یک رشته ورزشی یا یکی از هیئت ها به جامعه معرفی گردد. هفته نامه ها و سایت ها گام مؤثری می توانند در راستای پیشرفت و توسعه داشته باشند. خوب است تعامل محکم تری با اداره ورزش و جوانان برقرار شود. مشکلات را نیز می توان از این راه رفع رجوع و بررسی نمود.