هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

خام فروشی سنگ قطع شود بحث های صنایع جوار معدنی به خوبی حل می گردد

خام فروشی سنگ قطع شود بحث های صنایع جوار معدنی به خوبی حل می گردد



به گزارش خبرنگار هفته نامه افق کویر؛ فرماندار شهرستان بافق در حاشیه بازدید بیمارستان ولیعصر(عج) در پاسخ به این پرسش که آیا تضمینی وجود دارد تا با خصوصی سازی شرکت سنگ آهن بافق مشکلات کارگران معدن کوشک برای کارگران این شرکت به وجود نیاید گفت: خصوصی سازی طبق قانون و اصول مثبت خواهد بود. در خصوص خصوصی سازی معدن کوشک دو موضوع مطرح است طبقه بندی مشاغل و حقوق. کار فرما تعهداتی دارد که باید به آن عمل نماید تا وقتی کارفرما و کارگر در چارچوب قانون همکاری داشته باشند همراه آنان هستیم، اما اگر تخطی انجام شود جلوی این کار ایستادگی خواهیم کرد.
وی در پاسخ به پرسشهای مطرح شده با عنوان حذف کار گروه و قطع شدن آگهی نشریات گفت: جلسات کار گروه برگزار می شود و حذف نمی گردد در رابطه با قطع آگهی نشریات محلی نیز اطلاعی ندارم.
طلایی مقدم در پاسخ به این پرسش که با توجه به صفر رسیدن فروش خارجی سنگ آهن بافق چه تضمینی وجود دارد تا طرح های در دست اجرا به بهره برداری برسد؟ گفت: قضیه ای در کشور اتفاق افتاده و نباید اجازه دهیم خارجی برای ما تعیین تکلیف کند، شاید برخی معتقد هستند که بحران به وجود می آید؛ اما شخصاً آن را یک فرصت می دانم. آخرین لطف کارها و تحریم ها هم انجام دهند، اما اگر اتکا ما به نفت و خام فروشی از بین برود مجبور خواهیم شد روی پای خود بایستیم و سنگ آهن را تبدیل به احسن نماییم. مطمئن باشید خام فروشی سنگ قطع شود بحث های صنایع جوار معدنی به خوبی حل می گردد.                   

                 راضیه بیکی