هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حوادث ترافیکی هفته گذشته

حوادث ترافیکی هفته گذشته



به گزارش هفته نامه افق کویر، رییس مرکز فوریت های بافق، در رابطه با حوادث رخ داده در هفته گذشته گفت: در روز سه شنبه 20 /11/94، برخورد موتورسیکلت با خودرو سواری درشهرک مناجات را داشتیم که جوانی23ساله دچار جراحت شد و به بیمارستان منتقل گردید.
سعید ملک زاده روز چهارشنبه 21/11/94 را پرحادثه ترین روز هفته اعلام کرد و افزود: از پارک کوهستان به سمت مبارکه، واژگونی خودرو سمند اتفاق افتاد که راننده اعلام کرده دچار سرگیجه شده و با بلوار برخورد و واژگون گردیده است وضعیت مصدوم نسبتاً خوب است، در خیابان 15 خرداد روبروی میوه فروشی تصادف موتورسیکلت همراه با یک مصدوم را داشتیم. در محور یزد- بافق، روبروی ذوب روی یک خودرو سواری پراید رأس ساعت 16:29 به علت ترکیدن لاستیک خودرو واژگون می گردد، که راننده جوانی 23ساله با جراحت جزئی به  بیمارستان انتقال می گردد.
وی تصریح کرد:در روز پنجشنبه 22/11/94 رأس ساعت 12:36  واژگونی خودرو پراید محور بافق به یزد_  5 کیلومتر بعد از مسجدابوالفضل (ع)، با 3 سرنشین، که راننده از انتقال به بیمارستان خودداری و همسر و فرزندش به بیمارستان منتقل می گردند. لازم به ذکراست که خودرو پراید در حال واژگونی با خودرو 206 مقابل هم برخورد کرده است و مصدومی از خودرو مقابل نداشته ایم. همچنین در همان روز از محور یزد به بافق تقریباً 5 کیلومتر بعد از پل هوایی (اسدی) یک کامیونت ایسوز حامل بار بلوک ساختمانی که واژگون گردیده و دو مصدوم  آقایانی 22 و20 ساله که هردو ضربه به سر و دچار مشکلات کمر و ستون فقرات شده و به بیمارستان منتقل گردیده اند.