هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حمایت‌های همه‌جانبه بیمه ایران نمایندگی نوروززاده نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت تیم داشت

حمایت‌های همه‌جانبه بیمه ایران نمایندگی نوروززاده نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت تیم داشت


حمایت‌های همه‌جانبه بیمه ایران نمایندگی نوروززاده نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت تیم داشت

به گزارش خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر، صادق رنجبر یکی از جوانان فعال شهرستان بافق و حدود 11 سال است که مربی تیم فوتسال قدر می باشد. وی گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر انجام داده است که در ادامه این گفتگو را می خوانیم.
رنجبر درمورد فعالیت های ورزشی خود گفت:  فعالیت تیم در ابتدا با 15 بازیکن آغاز و در حال حاضر به خواست خدا بیش از 80 بازیکن در رده‌های مختلف سنی(نونهالان، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان) مشغول به فعالیت ورزشی هستند.
رنجبر افزود: تمام بچه‌ها هیئتی بوده و زیر پرچم خیمه‌گاه هستیم. همینطور که می دانیم نوجوانان و جوانان آینده‌سازان این جامعه هستند تخریب آنها؛ یعنی تخریب جامعه! پس ما ورزش را امری لازم و حیاتی برای آنها می‌دانیم. سپس به این امید که آنها را از گزند و آفات جامعه حفظ کنیم این کار فرهنگی و خداپسندانه را شکل دادیم، سالهای بسیار سختی را گذراندیم تا اینکه توانستیم در کلیه رده‌ها مقامهای حائز اهمیتی را کسب نماییم.
وی تصریح کرد: سال 91 و 92 در تمام رده‌های سنی و درکلیه جام های بافق مقام های اول تا سوم را کسب کردیم سپس با حضور در لیگ استان در رده نوجوانان مقام چهارم و در رده سنی بزرگسالان مقام دومی را برای شهرستان به ارمغان آوردیم.
وی اظهار داشت: با تمام مشکلات و سختی های زیاد ساختیم، دریغ و افسوس از کمک و یاری فردی که ما را دریابد. هیچکس یاریمان نکرد.
صادق رنجبر افزود: در اوج سختی ها و رنج های زیاد آقای نوروززاده مدیریت شعبه بیمه ایران در این زمینه با کمک‌های مالی و حمایت همه جانبه نقش فوق‌العاده‌ای در پیشرفت تیم داشت و کسب این افتخار را مدیون زحمات ایشان هستیم.
دلسوزی‌ها و حمایت‌های مالی و معنوی ایشان قطعاً مثمر ثمر بود. امروز اگر افتخاری کسب می شود مرهون تلاش و زحمات آقای نوروززاده و همت تمامی بازیکنان است.
رنجبر بیان کرد :سال 92 حدود 9 بازیکن به باشگاه سنگ آهن فرستادیم؛ شایان به ذکر است طی جلسه ای که سال گذشته برگزار شد قرار بر این شد که به تیم‌های فعال شهرستان کمک شود؛ اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
جا دارد از همین جا به مسئولان مربوطه اعلام کنم کاش قول و وعده هایی که برای تیم های فعال شهرستان داده اید به تحقق بپیوندد؛ از مسئولین تقاضا می‌کنم ما را یاری نمایند درست است که ما یک باشگاه بزرگ مثل آهن نیستم؛ اما تیم منتخبی هستیم از شهرستان بافق جهت حضور در لیگ برتر فوتسال استان.
وی عنوان کرد: لازم است ازآقایان ماشاءا... خواجه‌زاده و روح ا... قائمی به عنوان مدیریت باشگاه و آقایان مصیب دهستانی، مهدی دهقانزاده و محمود گلشن به عنوان مربیان فعال که برای باشگاه زحمات زیادی متقبل شدند تقدیر و تشکر نمایم. همچنین ازآقایان خواجه ای رئیس هیئت فوتبال شهرستان و آتش افروز رئیس اداره ورزش و جوانان، محمود پاکزاد و همچنین جوانان و مردم بافق که ما را در زمینه برگزاری مسابقات یاری رساندند تشکر می کنم.
وی در پایان تأکید کرد: یاری و مدد خداوند و بعد کمک ها و مساعدت های آقای سیدمهدی نوروززاده، نمایندگی بیمه ایران در بافق باعث پیشرفت تیم ما شد لازم است برای قدردانی به ایشان دست مریزاد گفت.