هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حل مشکل تلفن ثابت محله های بافق تا قبل از نوروز

حل مشکل تلفن ثابت محله های بافق تا قبل از نوروز



الهام نصیرزاده| به گزارش هفته نامه افق کویر، برزگری رییس اداره مخابرات بافق پیرامون پیامک های مردمی در زمینه ضعیف بودن اینترنت در برخی از محله ها گفت: اصلاً این موضوع امکان ندارد و هیچ مشکلی در هیچ نقطه شهر وجود ندارد و هرکجا خطوط تلفن باشد اینترنت نیز به آنها داده می شود و سرعت آن هم خوب می باشد؛ اگر شهروندان دچار مشکلی در این زمینه می باشند به اداره مخابرات مراجعه نمایند. 
برزگری در زمینه وظایف دفاتر خدمات ارتباطی اظهار داشت: این دفاتر زیر نظر استانداری و فرمانداری شهر می باشد و تنها یک قسمت آن که مربوط به تلفن ثابت و تلفن همراه است مربوط به ما است و ناظرش را ما تعیین کرده ایم؛ البته ناظر مرتب به این دفاتر مراجعه می کند و تابحال مشکلی وجود نداشته است و بقیه خدماتشان مربوط به ما نمی باشد و از متقاضیان می خواهم؛ اگر مشکلی دارند به نزد رییس مخابرات مراجعه کنند. 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا همه نقاط شهر از خطوط تلفن ثابت بهره مند می باشند و جابه جایی ها به اتمام رسید یا خیر؟ افزود: سه نقطه دیگر از شهر مانده است که کابل آن ها را کشیده ایم و تا قبل از عید نوروز ان شاا... مشکلات محله های 5/3 هکتاری، چهارده معصوم و خیابان شهید تفکری حل خواهد شد و دیگر مشکلی نخواهد داشت؛ چراکه زیرساخت هایش را مهیا کردیم.