هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

حق مردم بافق این نیست!

حق مردم بافق این نیست!


حق مردم بافق این نیست!

به گزارش خبرنگار هفته‌نامه افق‌کویر؛ دکتر دخیل عباس زارع‌زاده نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه، خاتم در مجلس شورای اسلامی در شامگاه پنج شنبه 8 خرداد به منظور دلجویی و اعلام مجدد به منظور حمایت از اعتراض کارکنان و کارگران شرکت سنگ آهن بافق در جمع آنان حضور یافت.
دخیل عباس زارع‌زاده برای بار دیگر حمایت خود را اعلام نمود و گفت: حق مردم بافق این نیست و دوست ندارم شعار بدهم. قاطع مسائل و مشکلات شهر را پیگیری خواهم کرد به آقایان که در تهران جلسه گرفته بودند گفتم: آقای وزیر شما خجالت نمی‌کشید شهرستان بافق روزی چندین میلیارد طلا از بافق خارج می‌شود و مردم آن باید تلفات جاده‌ای به خاطر آن کسی به فکرشان نیست بدهند؛ اگر کسی به فکر آنان بود اینجا هم بایستی؛ مثل شهرستان ابرکوه بود چند معدن وجود دارد که این طور جاده‌اش درست شود؟ در شهرستان اردکان دولت چه درآمدی دارد که این امکانات را در اختیار آنان گذاشته است؟ در شهرستان تفت برای یک خانواده 3 نفری در دل رودخانه گازکشی شده است؟
به وزارتخانه مراجعه کردم گازکشی بافق، کانال آن کنده شده و مهیا می‌باشد و نیاز به لوله داریم. طرف با کمال پرروئی به من گفت: نداریم! تو لوله پیدا کن و ببر من هم لوله (....) و آوردم.
گاز مهریز قطع شده است تا گاز بافق سریع وصل شود و مردم از منافع آن سود ببرند.
الآن به دنبال کار طولانی مدت هستیم سرمایه گذاری در اینجا بحثی جدی می‌باشد و اگر انجام نگیرد آینده بافق مصیبت بار است.
وی ادامه داد: دکتر یاراحمدی را به عنوان نماینده در کار گروه خود منصوب نموده تا جدی پیگیری شود و خصوصی‌سازی باطل شود.                                      راضیه بیگی